Ο κινητήρας μπορεί να βασίζεται στο EXC του 2017, οι αλλαγές όμως σε ems (μονάδα διαχείρισης) , κύλινδρο, γεννήτρια, μπεκ, σύστημα παροχής λαδιού, σύστημα παροχής καυσίμου και φιλτροκούτι, επιτρέπουν στα νέα μοντέλα να καλύπτουν τις αυστηρότατες προδιαγραφές Euro 4.
2. Δεν αλλάζεις ρυθμίσεις ανάλογα τις καιρικές συνθήκες
¶λλη μια κλασσική περίπτωση των δίχρονων είναι ο κινητήρας να μην έχει την ίδια απόδοση όταν αλλάζουν οι καιρικές συνθήκες, το υψόμετρο κ.α. Πλέον δεν χρειάζεται να παίζεις με τις βελόνες και τα ζιγκλέρ προκειμένου να πετύχεις την ιδανική ρύθμιση, αφού όλα γίνονται αυτόματα μέσω του εγκεφάλου, παρέχοντας πάντα τη μέγιστη απόδοση ενώ επιπλέον υπάρχει και δυνατότητα για διαφορετική χαρτογράφηση.
3. Τέλος στην προ-μίξη βενζίνης-λαδιού
Η ειδική οπή στο επάνω μέρος του πλαισίου, επιτρέπει στο λάδι να εισέρχεται στο ξεχωριστό δοχείο του συστήματος λίπανσης. Έπειτα η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αντλία λαδιού φέρνει την απαραίτητη ποσότητα στο σώμα αέρα-λαδιού 39χιλ της Dellorto, το οποίο παρέχει στον κινητήρα πάντα το σωστό μείγμα, με μέση αναλογία 1:80. Τα παραπάνω επιφέρουν σημαντική μείωση του καπνού κατά 50% , ενώ ο αναβάτης δεν χρειάζεται να έχει μαζί του ειδικό λάδι, αφού το δοχείο των 0,7 λίτρων αρκεί για τουλάχιστον 5 ρεζερβουάρ.
4. Φιλική απόδοση και μειωμένη κατανάλωση μέχρι και 40%
Όλοι γνωρίζουμε ότι οι δίχρονοι κινητήρες δεν είχαν τη γραμμικότητα των τετράχρονων ούτε ήταν πολύ φειδωλοί στην κατανάλωση βενζίνης. Ο ψεκασμός λοιπόν έρχεται να ανατρέψει αυτές τις σταθερές.
5. Νέες αναρτήσεις
Βελτιώσεις έχει δεχθεί το μοντέλο και στον τομέα των αναρτήσεων, οι οποίες φυσικά προέρχονται από την WP. To (Xplor 48) πιρούνι, έχει μειωμένο βάρος κατά 200γρ. , νέο stop για μεγαλύτερη αντοχή στο κατώτερο σημείο, νέα σχεδίαση βιδωτής τάπας και ρύθμιση της απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς στην επάνω πλευρά, ενώ το αμορτισέρ (Xplor Pds)έχει επίσης νέα σχεδίαση με μικρότερης διαμέτρου έμβολο και μέγεθος που ταιριάζει στο νέο πλαίσιο, με μειωμένο βάρος κατά 600γρ.