Η σέλα του Iron απέχει στα χαρτιά µόλις 735
χλστ. από το έδαφος. Η απόσταση αυτή γίνεται
ακόµη µικρότερη όταν βρεθείτε στη σέλα του, ενώ το ιδιαίτερα µικρό πλάτος
αφήνει τα πόδια να φτάσουν στο έδαφος σε χρόνο DT. Τα µαρσπιέ,
τοποθετηµένα στο µέσο της µοτοσικλέτας βρίσκονται λίγο πιο έξω και πιο µπροστά,
από το ιδανικό, σε µια θέση που θα φανεί ιδιαίτερα βολική στους βραχύσωµους και
δεν θα δυσκολέψει τους ψηλότερους αναβάτες. Αυτό όµως που θα πρέπει να
προσέξουν όλοι είναι οι µανούβρες µε τα πόδια κάτω και η “όπισθεν”: τα µαρσπιέ
στοχεύουν απευθείας στα καλάµια και αν δεν επιδείξετε την απαιτούµενη προσοχή η
επαφή τρίτου τύπου θεωρείται δεδοµένη. Μπορείτε, ωστόσο να τα µαζέψετε εύκολα,
για να το αποφύγετε. Το τιµόνι βρίσκεται επίσης σε µία πολύ καλή απόσταση από
τον κορµό του αναβάτη, έχει σωστό πλάτος και η θέση οδήγησης που δηµιουργείται
είναι ότι πρέπει για καθηµερινή µετακίνηση αλλά και άνετες χαλαρές βόλτες εκτός
των τειχών.
Τα χειριστήρια βρίσκονται ακριβώς εκεί που πρέπει και αν και διαφέρουν από εκείνα όλων των υπόλοιπων
κατασκευαστών, συνηθίζονται γρήγορα.Από το αριστερό γκριπ µπορείτε να
αλλάξετε εύκολα και γρήγορα τις ενδείξεις της µικρής ψηφιακής οθόνης, χωρίς να
χρειαστεί να πάρετε τα χέρια σας από το τιµόνι. Τέλος, δεν θα χρειαστεί να
ανησυχήσετε ποτέ για το κλειδί. Πλέον και στην περίπτωση του Iron είναι
ηλεκτρονικό, µένει πάντα στην τσέπη σας και η µοτοσικλέτα σάς αναγνωρίζει όταν
την πλησιάζετε. Αν δεν το έχετε µαζί, η σειρήνα της φροντίζει να σας το
υπενθυµίσει.