Γραµµική απόδοση από τα φρένα του Iron, τόσο από το εµπρός όσο και από το πίσω. Θα τα θέλαµε λίγο πιο δυνατά. Το ABS κάνει καλά τη δουλειά του.

    Κινητήρας

    Ο V-2 των 883 κ.εκ. είναι ο µικρότερος αερόψυκτος των Αµερικανών. Φέρει δύο βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο και η σχεδίαση του θαλάµου καύσης είναι σαφώς υποτετράγωνη µε στόχο την ροπάτη απόδοση από τις ιδιαίτερα χαµηλές στροφές. Η τροφοδοσία του γίνεται µε ψεκασµό, οι σχέσεις του κιβωτίου είναι πέντε, ενώ η τελική µετάδοση γίνεται παραδοσιακά µε ιµάντα. 

    Στο δρόµο αυτό που χαρακτηρίζει τον “µικρό” V2 είναι η ελαστικότητά του αλλά και η ιδιαίτερα πολιτισµένη λειτουργία µε τη στήριξή του στο πλαίσιο να γίνεται µε ελαστικά παρεµβύσµατα.Τραβάει µε χαρακτηριστική άνεση σχεδόν από το ρελαντί, µε 5η στο θετικότατο και ακριβές κιβώτιο και επιταχύνει σταθερά τη µοτοσικλέτα µέχρι και την τελική της. Παράλληλα η κατανάλωση κυµαίνεται σε ικανοποιητικά για το µέγεθος του µοτέρ επίπεδα και σε µικτές συνθήκες κίνησης δεν θα ξεπεράσει τα 6,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόµετρα.