Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801
Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801
Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801
Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801
Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801
Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801
Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801
  • Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801
  • Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801
  • Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801
  • Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801
  • Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801
  • Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801
  • Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801

Στις 19 Μαρτίου η επίσημη παρουσίαση του Svartpilen 801

Duke 790 «σωθικά» με Neo-retro ταυτότητα Husqvarna
Μέγιστη απόδοση 103 ίππων για το μαύρο βέλος
Αναρτήσεις WP Apex και 4πίστονες δαγκάνες εμπρός
Η ολοκληρωμένη παρουσίασή του στις 19 Μαρτίου

Duke 790 «σωθικά» με Neo-retro ταυτότητα Husqvarna

Η Husqvarna έφερε στο φως τις πρώτες εικόνες του Svartpilen 801, μίας μοτοσυκλέτας που αποκτά το πλαίσιο και κινητήρα του KTM 790 Duke και τα "παντρεύει" με την χαρακτηριστική neo-retro ταυτότητα του μαύρου και άσπρου βέλους (Svart/Vit-Pilen) της εταιρείας. Είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται σε ένα μοντέλο της σειράς δικύλινδρος κινητήρας ενώ για φέτος τα Svartpilen και Vitpilen 401 δέχθηκαν μία ολοκληρωτική αναβάθμιση ακολουθώντας τις αλλαγές που έκανε η KTM στο Duke 390. Το νέο Svartpilen 801 αποτελεί μάλιστα ανταγωνιστή του 800NK που χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα, ο οποίος κατασκευάζεται από την CFMOTO για την KTM και Husqvarna.  
 

Μέγιστη απόδοση 103 ίππων για το μαύρο βέλος

Αποτελεί έκπληξη σε ένα βαθμό το γεγονός ότι η Husqvarna δεν επέλεξε να δημιουργήσει μία Svartpilen 901 εφόσον χρησιμοποιεί ήδη τον κινητήρα του 890 στο Norden 901 και αντ` αυτού χρησιμοποίησε την έκδοση των 799cc του LC8c της KTM. Ταυτόχρονα παρά τα λιγότερα κυβικά ο κινητήρας αποδίδει 103 άλογα (σχεδόν τα ίδια με τα 105 του Norden 901), όμως σύμφωνα με Ευρωπαϊκά έγγραφα που το επιβεβαιώνουν τα αποδίδει υψηλότερα στις στροφές, στις 9.250 έναντι των 8.000 στο Norden, ενώ έχει και λιγότερη ροπή όπως είναι λογικό, στα 87 Nm στις 8.000 σαλ έναντι των 100 Nm του Adventure μοντέλου στις 6.500 σαλ.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αναρτήσεις WP Apex και 4πίστονες δαγκάνες εμπρός

Εκτός από τον κινητήρα, το Svartpilen δανείζεται και το πλαίσιο του 790 και 890 Duke αντί να αποκτήσει την νέα πλατφόρμα που συναντάμε στο 990 Duke της ΚΤΜ. Αυτό σημαίνει ότι βρίσκουμε τον οικείο συνδυασμό ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου και ψαλιδιού από χυτό αλουμίνιο, με Apex αναρτήσεις της WP εμπρός και πίσω. Τα φρένα είναι επίσης απαράλλακτα με τις δύο ακτινικά τοποθετημένες τεραπίστονες δαγκάνες σε δίσκους 300 χλστ εμπρός στις οποίες πλέον αναγράφεται το λογότυπο της Husqvarna αντί για της ΚΤΜ. Η εταιρεία αναφέρει πως η μοτοσυκλέτα διαθέτει ηλεκτρονικά βοηθήματα τελευταίας τεχνολογίας στα οποία περιλαμβάνονται πιθανότατα το cornering ABS και το Traction Control που συναντάμε στο Duke, όπως επίσης και διάφορα Riding Modes. Είναι επιβεβαιωμένο ότι θα εξοπλίζεται με Quickshifter, ενώ θα αποκτήσει wheelie control και engine braking control, ένα σύστημα με το οποίο μπορεί ο αναβάτης να ρυθμίσει το φρένο του κινητήρα. Στον πίνακα οργάνων υπάρχει η ίδια TFT οθόνη με αυτή που έχει το πορτοκαλί ξαδελφάκι του.
 

Η ολοκληρωμένη παρουσίασή του στις 19 Μαρτίου

Τεχνικά χαρακτηριστικά που έχουν διαρρεύσει, αναφέρουν πως το βάρος του Svartpilen 801 ανέρχεται στα 181 κιλά ενώ οι διαστάσεις της είναι ίδιες με εκείνες του 790 Duke. Στις διαφορές συναντάμε ένα ψηλότερο και πιο φαρδύ τιμόνι το οποίο έχει αποδείξει στα μικρότερα Svartpilen και Vitpilen ότι προσδίδει στα μοντέλα ξεχωριστή ταυτότητα παρόλο που μοιράζονται τα περισσότερα χαρακτηριστικά τους με τα αντίστοιχα μοντέλα της ΚΤΜ. Στον τομέα του σχεδιασμού διατηρείται η neo-retro/scrambler φιλοσοφία των "βελών" της Husqvarna με τον μεγάλο στρογγυλό προβολέα εμπρός, τις επίπεδες "λοξοτομημένες" επιφάνειες στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ και την χαρακτηριστική σέλα. Δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα οι χρωματισμοί του ενώ το πρωτότυπο εμφανίστηκε με ένα ασπρόμαυρο camo σχέδιο το οποίο δεν θα αποκτήσει η έκδοση παραγωγής. Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου με όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του θα γίνει στις 19 Μαρτίου.