Husqvarna 801: Tα χαρακτηριστικά του μαύρου δικύλινδρου βέλους
Εγκεκριμένο για Euro 5+ πρότυπα με 105 άλογα
Αναρτήσεις Apex από την WP και σταμπιλιζατέρ
Φρένα της J.Juan με Cornering ABS
Με TFT οθόνη 5 ιντσών, ποια θα είναι η τιμή του;
Εγκεκριμένο για Euro 5+ πρότυπα με 105 άλογα
Το νέο Svartpilen 801 της Husqvarna παρουσιάστηκε και έχουμε πλέον στην διάθεσή μας τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του πρώτου δικύλινδρου μαύρου (=Svart) βέλους (=Pilen) της εταιρείας. Το γυμνό αυτό scrambler εξοπλίζεται με τον γνωστό δικύλινδρο σε σειρά 799cc που συναντάμε και στο 790 DUKE, που αποδίδει 105 άλογα στις 9.250 σαλ και 87 Nm ροπής στις 8.000 σαλ. Ο υδρόψυκτος, DOHC κινητήρας μάλιστα, είναι εγκεκριμένος για τα πρότυπα Euro 5+ ενώ οι μαζεμένες του διαστάσεις και το χαμηλό του βάρος στα μόλις 52 κιλά χωρίς λάδι αλλά με όλα τα απαραίτητα για την λειτουργία του εξαρτήματα όπως την μίζα, συμβάλλουν στην διατήρηση του βάρους της μοτοσυκλέτας σαν σύνολο σε χαμηλά επίπεδα.
Αναρτήσεις Apex από την WP και σταμπιλιζατέρ
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιό του χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο του για να μειωθεί το βάρος της μοτοσυκλέτας ενώ το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο και έχει ενσωματωμένους αεραγωγούς κάτω από την σέλα. Δεν υπάρχουν πλαστικά πάνελ και η μονοκόμματη αυτή κατασκευή μειώνει την πολυπλοκότητα και το βάρος. Το φιλτροκούτι μάλιστα βρίσκεται ολόκληρο μέσα στον χώρο του υποπλαισίου. Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο επίσης από χυτό αλουμίνιο ενώ υψηλής ποιότητας είναι οι αναρτήσεις της σειράς Apex της WP που αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χλστ με διαδρομή 140 χλστ και ένα monoshock αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά και διαδρομή 150 χλστ. Υπάρχει επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό ένα σταμπιλιζατέρ τιμονιού της WP.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Φρένα της J.Juan με Cornering ABS
Για το σύστημα πέδησης έχει φροντίσει η J.Juan θυγατρική της Brembo. Μπροστά τοποθετούνται δύο πλευστοί δίσκοι 300 χλστ με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες 4 εμβόλων ενώ πίσω μία δαγκάνα 2 εμβόλων σε δίσκο 240 χλστ Το σύστημα εποπτεύεται μονάδα Cornering ABS της Bosch ενώ στους χυτούς αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών τοποθετούνται ελαστικά διαστάσεων 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω με τα Pirelli MT60 RS να αποτελούν τα πρώτης τοποθέτησης. Το ύψος της σέλας από το έδαφος έρχεται στα 820 χλστ, το ρεζερβουάρ χωράει 14 λίτρα καυσίμου και το βάρος του Svartpilen 801 ανέρχεται στα 181 κιλά στεγνό.
Με TFT οθόνη 5 ιντσών, ποια θα είναι η τιμή του;
Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει μία έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone, Full LED φωτιστικά σώματα, quickshifter 2 κατευθύνσεων και Cornering ABS. Το Traction Control (MTC) λειτουργεί επίσης με πληροφορίες που λαμβάνει από την γυροσκοπική μονάδα IMU ενώ υπάρχουν και 3 riding modes: Street, Rain και Sport όπως επίσης και ρύθμιση για την ολίσθηση του πίσω τροχού. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει επίσης Cruise Control, MSR και ένα πρόσθετο Riding Mode το Dynamic. Η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα για την Ελλάδα αλλά αναμένεται σύντομα, ενώ στην γειτονική μας Ιταλία κοστίζει 11.780 ευρώ και θα είναι διαθέσιμο από τον Μάιο.