Το CB650F είναι μια πολύ όμορφη, ιδιαίτερα ποιοτική και καθημερινή μοτοσικλέτα. Η σαγηνευτική του εμφάνιση είναι μόνο η αρχή για μια σχέση που θα κρατήσει χρόνια. Η σχεδίασή των λαιμών της εξάτμισης έρχεται απευθείας από το 1975 και το νέο τότε CB 400 Four που είχε αποσπάσει ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια σε όλα τα επίπεδα. Η Honda έχει αποβάλλει οποιαδήποτε αίσθηση επιθετικότητας από τη μοτοσικλέτα της τοποθετώντας το τιμόνι σχετικά ψηλά με αποτέλεσμα να πέφτει ελάχιστο βάρος στους καρπούς. Για τον συνεπιβάτη τα επίπεδα άνεσης βρίσκονται στα πλαίσια της κατηγορίας και λίγο παραπάνω αφού στην ουρά θα βρει και έξυπνα κρυμμένες χειρολαβές. Ο εν σειρά 4κύλινδρος κινητήρας με τις 16 βαλβίδες και τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην απόδοση του μοτέρ μέχρι και τις 4.000σαλ., ώστε η μετάβαση στο μεσαίο και υψηλό φάσμα λειτουργίας να είναι γραμμική. Η απόδοση φτάνει τους 87 ίππους στις 11.000σαλ με μέγιστη ροπή 6,4 kg-m στις 8.000σαλ. Το καλό ζύγισμα του πλαισίου βοηθά πολύ στους ελιγμούς όπως βοηθά και το καλό κόψιμο του τιμονιού. Όσο αφορά στον κινητήρα πρέπει να σας πούμε ότι πρόκειται για ένα πραγματικό ιαπωνικό αρνάκι αφού ο τρόπος που αποδίδει είναι τόσο φιλικός που μάλλον δεν θα ενθουσιάσει τους πιο έμπειρους. Οι 85 ονομαστικοί ίπποι είναι αρκετοί για να δείτε 225 χλμ./ώρα στο ψηφιακό κοντέρ. Στο πεδίο χρήσης, πέρα από την πόλη, περιλαμβάνεται και ο επαρχιακός. Ο αναβάτης μπορεί να πιάσει εύκολα σβέλτο ρυθμό. Αν ο αναβάτης έχει όρεξη μπορεί να το κυνηγήσει με τη μοτοσικλέτα να παρουσιάζεται απόλυτα σταθερή και στην τελική της.