Το ΜΤ-07 είναι άκρως διασκεδαστικό, βελτιωμένο αλλά με απαράλλαχτο χαρακτήρα, συνολικά μία top επιλογή μεσαίας naked μοτοσυκλέτας. Οι διαφορές στην εμφάνιση είναι αρκετές και το μοντέλο έχει πιο «ακονισμένη» όψη. Το εμπρός φωτιστικό σώμα είναι νέο στα πρότυπα του ΜΤ-09, το εμπρός φτερό επίσης, ενώ αλλαγμένοι είναι οι αεραγωγοί εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ. Η σέλα του αναβάτη στο ΜΤ-07 είναι ολοκαίνουργια. Ο αναβάτης κάθεται πλέον σε μία αρκετά πιο προσεγμένη κατασκευή, που καλύπτει και την περιοχή των έσω μηρών και είναι άνετη για οποιοδήποτε σενάριο μετακίνησης. Ο δικύλινδρος με την κωδική ονομασία «CP2» που εξοπλίζει το ΜΤ-07 δεν έχει καμία αλλαγή. Πρόκειται για έναν από τους πιο ευχάριστους στην οδήγηση κινητήρες στην κατηγορία και όχι μόνο! Το μοτέρ των 689 κ.εκ. αποδίδει 75 ίππους και 6,9 kgm ροπής, χρησιμοποιώντας τον crossplane στρόφαλο γωνίας 270 μοιρών που χαρίζει λειτουργία και ήχο, παρόμοια με ενός V2. Το ΜΤ-07 είναι μια πολύ ευχάριστη καθημερινή μοτοσυκλέτα. Εκτοξεύεται από το ένα σημείο στο άλλο, ξεφεύγοντας εύκολα από την κίνηση και συμβάλλοντας τα μέγιστα στην απόλαυση του αναβάτη, ο οποίος θα δυσκολευτεί να...πειθαρχήσει τον δεξί του καρπό. Μεγάλο αστικό plus αποτελεί η μικρού όγκου σιλουέτα του, που του χαρίζει ευελιξία ακόμη και όταν η κυκλοφορία πυκνώνει, ενώ οι ελιγμοί είναι άμεσοι με πολύ πιο στιβαρή αίσθηση στο τιμόνι, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το ΜΤ-07 τα καταφέρνει μια χαρά στο «κάθε μέρα», αλλά ειδικότης του είναι ο ρόλος του...διασκεδαστή, σε βόλτες αναψυχής. Μπορείτε να το απολαύσετε είτε «παίζοντας» με τον κινητήρα, κάνοντας αβίαστες αλλά ελεγχόμενες σούζες, πλαγιολισθήσεις και… άλλα, είτε να το οδηγήσετε «χειρουργικά» σε στροφές, όπου το ΜΤ-07 επιδεικνύει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και σαφώς βελτιωμένη συμπεριφορά από την απερχόμενη γενιά.