24,5 ίπποι και 2,14 κιλά ροπής από το μονοκύλινδρο κινητήρα.

24,5 ίπποι και 2,14 κιλά ροπής από το μονοκύλινδρο κινητήρα.

    Κινητήρας

    Στα σωθικά του TRK 251 βρίσκεται είναι ένας μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος με δυο επικεφαλής εκκεντροφόρους κινητήρας 249,2 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 24,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 2,14 kgm ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Η λειτουργία του χαρακτηρίζεται από φιλικότητα κι ελαστικότητα, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι κάτοχοι διπλώματος Α2 και είναι στοιχεία που κάνουν ευχάριστη την οδήγηση μέσα στην πόλη, αλλά και στα ταξίδια εκτός αυτής. Συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων μέσω υγρού συμπλέκτη, με την κλιμάκωση να χαρίζει σβέλτες επιταχύνσεις και την έκτη να είναι πιο μακριά για χαμηλότερες στροφές λειτουργίας και μεγαλύτερη άνεση στις εξορμήσεις. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό, στον οποίο οφείλονται όχι μόνο τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του αλλά και η ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες. Η μικρή «όρεξη» του κινητήρα για καύσιμο σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων δίνουν στο TRK 251 αυτονομία που αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα. Η εξαιρετική αυτή επίδοση κάνει αραιές τις επισκέψεις στο βενζινάδικο και μειώνει το άγχος του ανεφοδιασμού όταν βρεθείς σε πιο απομακρυσμένες περιοχές.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Σελίδα 1Test: Benelli TRK 251
    Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7H άποψή μας

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.