Σέλα που απρέχει υψηλά επίπεδα άνεσης ακόμα και για μεγάλα ταξίδια.

Σέλα που απρέχει υψηλά επίπεδα άνεσης ακόμα και για μεγάλα ταξίδια.

Νέα, ευανάγνωστη οθόνη που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Νέα, ευανάγνωστη οθόνη που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Κλασική η διάταξη των διακοπτών στο τιμόνι.

Κλασική η διάταξη των διακοπτών στο τιμόνι.

Κλασική η διάταξη των διακοπτών στο τιμόνι.

Κλασική η διάταξη των διακοπτών στο τιμόνι.

  • Σέλα που απρέχει υψηλά επίπεδα άνεσης ακόμα και για μεγάλα ταξίδια.
  • Νέα, ευανάγνωστη οθόνη που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
  • Κλασική η διάταξη των διακοπτών στο τιμόνι.
  • Κλασική η διάταξη των διακοπτών στο τιμόνι.

Ανεση – Εργονομία

Μια τουριστική μοτοσυκλέτα ανεξαρτήτως κυβικών πρέπει να προσφέρει άνεση στο ταξίδι και η Benelli τα έχει καταφέρει περίφημα σε αυτό τον τομέα. Το φαρδύ τιμόνι φέρνει τον αναβάτη σε όρθια θέση, ενώ η ευρύχωρη και αφράτη σέλα φροντίζει να τον κρατά ξεκούραστο και να ελαχιστοποιεί την ανάγκη για συχνές στάσεις. Τα μαρσπιέ τοποθετούν τα γόνατα σε φυσιολογική γωνία και διαθέτουν λάστιχο που απορροφά τους κραδασμούς, ενώ μπορεί να αφαιρεθεί, αποκαλύπτοντας την οδοντωτή επιφάνεια που προσφέρει πρόσφυση στη μπότα αν θελήσετε να μπείτε σε χώμα. Η σέλα απέχει από το έδαφος 835 χιλιοστά, δηλαδή είναι λίγο πιο ψηλά σε σχέση με γυμνές μοτοσυκλέτες αντίστοιχου κυβισμού, αλλά ακόμα και έτσι παραμένει χαμηλή και δεν θα προβληματίσει τους αρχάριους αναβάτες. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η μανέτα του φρένου είναι ρυθμιζόμενη, ένα χαρακτηριστικό που συνήθως συναντάμε σε «μεγαλύτερες» μοτοσυκλέτες.


Νέα, ευανάγνωστη οθόνη που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Νέα, ευανάγνωστη οθόνη που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Μπροστά από την τάπα του ρεζερβουάρ υπάρχει θύρα USB, ένα πολύ χρήσιμο αξεσουάρ για τουριστική, αλλά και αστική χρήση, αφού επιτρέπει την τροφοδοσία GPS, κινητού ή άλλης συσκευής. Στον στάνταρ εξοπλισμό του TRK 251 ανήκει η μεγάλη σχάρα, η οποία αυξάνει κατακόρυφα την πρακτικότητα, αλλά και η ζελατίνα, η οποία δεν ρυθμίζεται, είναι όμως ιδιαίτερα αποτελεσματική. Ευχάριστη έκπληξη ήταν το γεγονός ότι το TRK δεν έχει τα όργανα του ΒΝ 251, αλλά είναι εξοπλισμένο με μια νέα ευανάγνωστη ψηφιακή οθόνη, που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη μεταξύ των οποίων και η επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ διαθέτει δείκτη θερμοκρασίας, στάθμη καυσίμου, ρολόι, δυο μερικούς και έναν ολικό χιλιομετρητή.

Κλασική η διάταξη των διακοπτών στο τιμόνι.

Κλασική η διάταξη των διακοπτών στο τιμόνι.

 

Σελίδα 1Test: Benelli TRK 251
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7H άποψή μας