Η φιμέ ζελατίνα δίνει μια σπορ νότα, ενώ ταυτόχρονα προστατεύει αποτελεσματικά τον αναβάτη.

Η φιμέ ζελατίνα δίνει μια σπορ νότα, ενώ ταυτόχρονα προστατεύει αποτελεσματικά τον αναβάτη.

Το χαρακτηριστικό ρύγχος που διαθέτει και το μεγαλύτερο TRK 502.

Το χαρακτηριστικό ρύγχος που διαθέτει και το μεγαλύτερο TRK 502.

Τα φλας είναι ενσωματωμένα στο φαίρινγκ, στοιχείο που σπάνια συναντάμε σε μοτοσυκλέτα.

Τα φλας είναι ενσωματωμένα στο φαίρινγκ, στοιχείο που σπάνια συναντάμε σε μοτοσυκλέτα.

  • Η φιμέ ζελατίνα δίνει μια σπορ νότα, ενώ ταυτόχρονα προστατεύει αποτελεσματικά τον αναβάτη.
  • Το χαρακτηριστικό ρύγχος που διαθέτει και το μεγαλύτερο TRK 502.
  • Τα φλας είναι ενσωματωμένα στο φαίρινγκ, στοιχείο που σπάνια συναντάμε σε μοτοσυκλέτα.

Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής

Οι σχεδιαστικές επιρροές από το μεγαλύτερο αδελφάκι του είναι εμφανείς ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος με τους διπλούς προβολείς και το αιχμηρό ρύγχος με τα χαρακτηριστικά «ρουθούνια». Οι ακμές και οι καμπύλες συνδυάζονται ιδανικά σε ένα σύνολο που χορταίνει το μάτι και διαστάσεις που δεν θυμίζουν μικρή μοτοσυκλέτα. Εμπρός και πίσω φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα φλας με τα εμπρός να είναι ενσωματωμένα στο φαίρινγκ. Η φιμέ ζελατίνα και το τελικό της εξάτμισης, που μοιάζει με after market, δίνουν μια σπορ νότα στο σύνολο.


Το χαρακτηριστικό ρύγχος που διαθέτει και το μεγαλύτερο TRK 502.

Το χαρακτηριστικό ρύγχος που διαθέτει και το μεγαλύτερο TRK 502.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η ποιότητα των πλαστικών βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο με την συναρμογή να είναι πολύ καλή και τη βαφή να δείχνει ότι μπορεί να αντέξει στο πέρασμα του χρόνου. Τριγμοί δεν παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της δοκιμής ακόμα κι όταν διασχίσαμε βατό χωματόδρομο. Το TRK 251 είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς: Λευκό, κόκκινο και μαύρο.

Τα φλας είναι ενσωματωμένα στο φαίρινγκ, στοιχείο που σπάνια συναντάμε σε μοτοσυκλέτα.

Τα φλας είναι ενσωματωμένα στο φαίρινγκ, στοιχείο που σπάνια συναντάμε σε μοτοσυκλέτα.

 

Σελίδα 1Test: Benelli TRK 251
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7H άποψή μας