Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Η σωστή κατανομή κάνει το έτσι κι αλλιώς μικρό βάρος της μοτοσυκλέτας να εξαφανίζεται μόλις οι τροχοί αρχίσουν να κυλούν και οι ελιγμοί ανάμεσα στα αυτοκίνητα γίνονται αβίαστα. Στην ευκολία χειρισμού συμβάλουν το γενναίο κόψιμο του τιμονιού και φυσικά, η χαμηλή απόσταση της σέλας από το έδαφος, στοιχεία που κάνουν παιχνιδάκι την αντιμετώπιση του μποτιλιαρίσματος και το καθιστούν ιδανικό για commuting μεγάλων αποστάσεων. Οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές και οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 10,6 δευτερόλεπτα, ενώ για το 40 – 80 με 4η σχέση στο κιβώτιο απαιτούνται 6 δευτερόλεπτα. Ο συμπλέκτης είναι μαλακός και οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται αβίαστα. Μοναδικό παράπονο από το κιβώτιο ταχυτήτων είναι η δυσκολία που είχαμε κάποιες φορές στο να βρούμε τη νεκρά με τη μοτοσυκλέτα σταματημένη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Το TRK 251 πλασάρεται ως μικρού κυβισμού τουριστική μοτοσυκλέτα, οπότε το ταξίδι στην Εύβοια για τις Πασχαλινές διακοπές ήταν ο ιδανικός τρόπος να διαπιστώσουμε αν πραγματοποιεί όσα υπόσχεται. Η σχάρα αποδείχθηκε ιδιαίτερα χρήσιμη, αφού πάνω της δέθηκε ένας σάκος με όλα τα απαραίτητα, το μεγάλο ρεζερβουάρ γέμισε καύσιμο και έτοιμοι για αναχώρηση. Η μεγάλη ζελατίνα προστατεύει αποτελεσματικά από τον αέρα ακόμα και όταν το κοντέρ δείξει 140 χιλιόμετρα που είναι και το μεγαλύτερο νούμερο που θα δει ο αναβάτης υπό φυσιολογικές συνθήκες. Το μοναδικό πράγμα που σε αποτρέπει από το να κινείσαι για πολύ ώρα με αυτή την ταχύτητα είναι οι κραδασμοί του μονοκύλινδρου κινητήρα. Τα βαρετά χιλιόμετρα της εθνικής περνούν γρήγορα και το επαρχιακό στροφιλίκι έρχεται στο προσκήνιο. Η ευελιξία του TRK 251 σε βοηθάει και εδώ να αλλάξεις άμεσα κατεύθυνση και τα ελαστικά της Metzeler σου εμπνέουν εμπιστοσύνη και επιτρέπουν μεγάλες κλίσεις. Το όριο εδώ θέτουν τα μαρσπιέ που είναι τα πρώτα που θα ξύσουν την άσφαλτο αν το παρακάνεις. Το στιβαρό πλαίσιο δεν παρουσιάζει πλεύσεις ακόμα κι όταν στρίβεις με το TRK τελικιασμένο, ενώ πολύ θετικές εντυπώσεις άφησαν τα φρένα με το δυνατό αρχικό δάγκωμα και την καλή αίσθηση. Η αποτελεσματικότητά τους αποτυπώθηκε και στις μετρήσεις αφού για το 100 – 0 χρειάστηκαν 45,8 μέτρα. Όλα τα παραπάνω σου επιτρέπουν να διατηρείς υψηλό ρυθμό και σύντομα συνειδητοποιείς ότι δεν χρειάζεσαι πολλά κυβικά και άλογα για να ταξιδέψεις αξιοπρεπώς.

Όταν πέσει ο ήλιος, το δυνατό φώς και η ευρεία δέσμη του εμπρός προβολέα φωτίζουν αποτελεσματικά το δρόμο και δεν προβληματίζουν στη νυχτερινή οδήγηση. Μόλις φτάσεις στον προορισμό σου και ξεκαβαλήσεις, θα εντυπωσιαστείς από το γεγονός ότι δεν κουράστηκες όσο περίμενες και πολύ πιθανό να περάσεις μερικά δευτερόλεπτα θαυμάζοντας το TRΚ αναλογιζόμενος το πόσο καλά επιτέλεσε το έργο του.
 

Σελίδα 1Test: Benelli TRK 251
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7H άποψή μας