Ανεβαίνοντας στη σέλα του μπορεί στην αρχή να σε ξενίσει η θέση οδήγησης ειδικά αν δεν έχεις οδηγήσει κάτι παρόμοιο, αλλά συνηθίζεται στα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα. Ακόμη κι αν η οδήγησή σου είναι γενικά συντηρητική και αμυντική, σύντομα θα πιάσεις τον εαυτό σου να ανεβοκατεβαίνει πεζοδρόμια και να χρησιμοποιεί τις πιο απίθανες παρακάμψεις ακόμα κι όταν αυτές περιλαμβάνουν χωματόδρομο. Μόλις όμως φτάσεις στον προορισμό σου θα αντιληφθείς ότι όλα αυτά δεν τα έκανες για να φτάσεις πιο γρήγορα, αλλά για να διασκεδάσεις και γιατί πολύ απλά με το Felsberg μπορείς. Σύμμαχός σου στον αστικό «χουλιγκανισμό» είναι το μικρό βάρος, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, η πολύ μικρή απόσταση της σέλας από το έδαφος, που επιτρέπει στα πόδια να πατούν εύκολα κάτω, αλλά και τα τρακτερωτά ελαστικά.
Αν αποφασίσεις να βγεις εκτός των συνόρων της πόλης θα πρέπει να έχεις κατά νου ότι είσαι πάνω σε ένα ρετρό scrambler 250 κυβικών, οπότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να κινηθείς σε cruising ρυθμούς και να απολαύσεις τη διαδρομή. Κάλυψη από τον αέρα δεν παρέχεται, ενώ η ευστάθεια μετά τα 110 χιλιόμετρα δεν σε προτρέπει να αγγίξεις την τελική των 115 χιλιομέτρων που μπορεί να φτάσει η μοτοσυκλέτα. Όταν η άσφαλτος τελειώσει, το Felsberg δεν αγχώνεται και ο αναβάτης έχει άλλη μια ευκαιρία για παιχνίδι. Τα εκτός δρόμου ελαστικά βρίσκουν πρόσφυση παντού και αν είσαι λάτρης του βουνού και του χαλαρού off-roading θα διαπιστώσεις ότι μπορείς να φτάσεις μακριά και να ανακαλύψεις καινούργια μέρη. Τα φαρδιά μαρσπιέ προσφέρουν πρόσφυση στη μπότα και καλή στήριξη όταν θέλεις να οδηγήσεις όρθιος. Όμως το ασφάλτινο σετάρισμα των αναρτήσεων και η απόσταση της μοτοσυκλέτας από το έδαφος, όπως είναι φυσιολογικό, θέτουν τα όρια στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Ικανοποιητική ήταν και η απόδοση των φρένων με την προοδευτικότητα να χαρακτηρίζει τη λειτουργία τους. Για να ακινητοποιήσουν τη μοτοσυκλέτα από τα 80 χιλιόμετρα την ώρα χρειάστηκαν 38 μέτρα, ενώ με ασφάλτινα ελαστικά, σίγουρα θα είχαμε ακόμα καλύτερη επίδοση.
τυλιγμένοι με θερμομονωτική ταινία???ελεος
Όλα καλά με αυτό το μηχανάκι. Αυτές όμως οι λωρίδες στην εξάτμιση που μοιάζουν με γάζες από μούμια, δεν θα μπορούσαν να λείπουν;