Πολλοί εξακολουθούν να «δυσπιστούν» στην θέα των 3 τροχών ενός MP3: οι αντιδράσεις ποικίλουν από απλή απορία, μέχρι ακόμα και … εναντίωση από τους «σκληρούς» δίτροχους. Όμως, πιστέψτε μας, το MP3 είναι τόσο ενδιαφέρον στο δρόμο, που δεν πρόκειται να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο ακόμα και μετά από μια σύντομη δοκιμή. Η αίσθηση της παραπάνω πρόσφυσης από το εμπρός σύστημα γίνεται άμεσα αντιληπτή, μόλις οι τροχοί του scooter κυλήσουν στο δρόμο και αποτελεί την κυρίαρχη αίσθηση που κάνει το MP3 να ξεχωρίζει. Χάρη στον επιπλέον τροχό, το μοντέλο βρίσκει έξτρα πρόσφυση σε δρόμους που είναι βρεγμένοι, γεμάτοι κακοτεχνίες ή… γυαλίζουν επικίνδυνα, αυξάνοντας κατακόρυφα την αίσθηση σιγουριάς. Η αίσθηση αυτή παραμένει ακόμα και υπό βαθιά κλίση, επισφραγίζοντας το σχεδιαστικό ατού του συστήματος της Piaggio για συνθήκες αμφιβόλου πρόσφυσης. Θα σας επιτρέψει να δείτε με άλλο μάτι, συνθήκες και δρόμους που σας δημιουργούσαν επιφύλαξη, επιτρέποντας ακόμα και… αδιανόητα πράγματα όπως το φρενάρισμα υπό κλίση σε ολισθηρή άσφαλτο. Φυσικά το σύστημα θέλει μια μικρή συνήθεια, καθώς έχει αισθητά πιο βαριά αίσθηση και πιο αργή απόκριση από τον έναν εμπρός τροχό, αλλά αυτές οι ιδιαιτερότητες είναι πταίσματα μπροστά στα οφέλη που προσφέρει.
Ο νέος HPE κινητήρας των 26 ίππων έχει αναλάβει και πάλι το έργο, να κινήσει μια αρκετά βαριά κατασκευή, ως εκ τούτου η αποστολή του είναι απαιτητική. Σε αυτή, ανταποκρίνεται με επαρκή παρεχόμενη ισχύ σε όλο το φάσμα στροφών και ικανοποιητικές επιδόσεις για τις απαιτήσεις της καθημερινής μετακίνησης. Αν είστε από τους αναβάτες που θέλουν «το κάτι παραπάνω» όταν ανοίγουν το γκάζι, δεν θα το βρείτε στο MP3: Ο κινητήρας ρυθμίστηκε ώστε να προσφέρει ομαλή λειτουργία χωρίς κραδασμούς και οικονομία καυσίμου, πετυχαίνοντας πλήρως και στα δύο. Στις μετρήσεις μας, η επιτάχυνση από στάση στα 80 χλμ/ώρα ήρθε σε 8,4 δευτερόλεπτα, ενώ το MP3 θα φτάσει σε μια τελική των 123 χιλιομέτρων την ώρα. Αναμφίβολα λοιπόν, το MP3 μπορεί να βγει με ευκολία και εκτός των τειχών της πόλης, κρατώντας ικανοποιητικές μέσες ταχύτητες. Ο αναβάτης, αν προσπεράσει την μέτρια ανεμοκάλυψη της ζελατίνας και της μικρής σιλουέτας του μοντέλου, θα απολαύσει εκδρομική άνεση χάρη στην σέλα και την πολύ καλή εργονομία της θέσης οδήγησης. Σε όλες τις περιπτώσεις, το ASR είναι σε επιφυλακή για να «μαζέψει» γλιστρήματα από την ουρά σε ολισθηρό οδόστρωμα, επεμβαίνοντας πολύ γρήγορα και εξαιρετικά ομαλά χωρίς να ξαφνιάζει τον αναβάτη.
Ένα ακόμη βασικό προσόν των 3 τροχών είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης, που αυξάνει με την σειρά της την άνεση αναβάτη και συνεπιβάτη, ιδίως σε καλό οδόστρωμα. Οι αναρτήσεις του MP3 είναι σκληρές, συμβάλλοντας στην οδηγική στιβαρότητα και παίζουν σαφή ρόλο στην εξασφάλιση της καλής κύλισης, όμως οι έντονες κακοτεχνίες του δρόμου θα γίνουν αρκετά αντιληπτές, ειδικά από τα πίσω αμορτισέρ που είναι ιδιαίτερα σφιχτά στις αποσβέσεις τους. Στα φρένα, ο τρίτος τροχός λάμπει δια της παρουσίας του και προσφέρει… άλλα επίπεδα εμπιστοσύνης ακόμα και σε κατάσταση πανικού. Η αίσθηση στις μανέτες ικανοποιεί, όπως και το επίπεδο αρχικού δαγκώματος, αλλά η ισχύς και η προοδευτικότητα των 3 δίσκων είναι εξαιρετική και η επέμβαση του ABS υποδειγματική. Μάλιστα, χρησιμοποιώντας το πεντάλ, μπορείτε να εξασφαλίσετε ένα ισχυρότατο και ισορροπημένο φρενάρισμα ανάγκης χωρίς καν να χρησιμοποιήσετε τις μανέτες. Οι 3 δίσκοι μπόρεσαν να ακινητοποιήσουν το MP3 μέσα σε 34,8 μέτρα από τα 80 χλμ/ώρα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.