Όπως πάντα προσεγμένη η σέλα και στο νέο 300 HPE, με τον συνεπιβάτη να είναι... βασιλιάς!

Όπως πάντα προσεγμένη η σέλα και στο νέο 300 HPE, με τον συνεπιβάτη να είναι... βασιλιάς!

Ένα κράνος και κάτι παραπάνω θα χωρέσουν στον φωτιζόμενο χώρο κάτω από την σέλα. Δύο κράνη χωράνε μόνο αν είναι jet.

Ένα κράνος και κάτι παραπάνω θα χωρέσουν στον φωτιζόμενο χώρο κάτω από την σέλα. Δύο κράνη χωράνε μόνο αν είναι jet.

O αυτοκινητικής αισθητικής πίνακας οργάνων προέρχεται απευθείας από το μεγαλύτερο MP3 350. Ελαφρώς αναχρονιστική ή LCD οθόνη.

O αυτοκινητικής αισθητικής πίνακας οργάνων προέρχεται απευθείας από το μεγαλύτερο MP3 350. Ελαφρώς αναχρονιστική ή LCD οθόνη.

Το μικρό ντουλαπάκι πάνω από τα όργανα χωρά ένα κινητό ή κάτι παρόμοιου μεγέθους. Φέρει και θύρα USB.

Το μικρό ντουλαπάκι πάνω από τα όργανα χωρά ένα κινητό ή κάτι παρόμοιου μεγέθους. Φέρει και θύρα USB.

Καμία αλλαγή στα χειριστήρια, τα οποία ακολουθούν την γνώριμη εργονομία Piaggio.

Καμία αλλαγή στα χειριστήρια, τα οποία ακολουθούν την γνώριμη εργονομία Piaggio.

Καμία αλλαγή στα χειριστήρια, τα οποία ακολουθούν την γνώριμη εργονομία Piaggio.

Καμία αλλαγή στα χειριστήρια, τα οποία ακολουθούν την γνώριμη εργονομία Piaggio.

  • Όπως πάντα προσεγμένη η σέλα και στο νέο 300 HPE, με τον συνεπιβάτη να είναι... βασιλιάς!
  • Ένα κράνος και κάτι παραπάνω θα χωρέσουν στον φωτιζόμενο χώρο κάτω από την σέλα. Δύο κράνη χωράνε μόνο αν είναι jet.
  • O αυτοκινητικής αισθητικής πίνακας οργάνων προέρχεται απευθείας από το μεγαλύτερο MP3 350. Ελαφρώς αναχρονιστική ή LCD οθόνη.
  • Το μικρό ντουλαπάκι πάνω από τα όργανα χωρά ένα κινητό ή κάτι παρόμοιου μεγέθους. Φέρει και θύρα USB.
  • Καμία αλλαγή στα χειριστήρια, τα οποία ακολουθούν την γνώριμη εργονομία Piaggio.
  • Καμία αλλαγή στα χειριστήρια, τα οποία ακολουθούν την γνώριμη εργονομία Piaggio.

Aνεση-εργονομία

Τα MP3 ανέκαθεν φημίζονται για την άνεση που παρέχουν και το νέο 300 HPE δεν αποτελεί εξαίρεση. Ξεκινώντας από την θέση οδήγησης, το «εργονομικό τρίγωνο» σέλας-τιμονιού-μαρσπιέ είναι εξαιρετικά μελετημένο, αφού θα νιώσετε αμέσως οικεία με το που καθίσετε στο MP3. ¶ριστη τοποθέτηση του τιμονιού, το οποίο βρίσκεται σε ύψος και πλάτος κατάλληλο ώστε τα χέρια σας να είναι απόλυτα χαλαρά. Τα «μαρσπιέ» του αναβάτη που έχουν μορφή πατώματος, είναι αρκετά ευρύχωρα και επιτρέπουν ευελιξία στην τοποθέτηση των ποδιών χωρίς να τα περιορίζουν. Επίσης, το πεντάλ του φρένου έχει νέα θέση και σχήμα και δεν ενοχλεί το δεξί πόδι. Η σέλα είναι δύο επιπέδων, με ειδικό σχήμα ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος, ενώ ενσωματώνει μαξιλαράκι πλάτης που πραγματικά κάνει θαύματα. Το αφρώδες της είναι σκληρό και αυτό ίσως γίνει αισθητό σε πολύωρες διαδρομές, το σχήμα της όμως είναι άριστο και εξασφαλίζει άνετες μετακινήσεις στα περισσότερα εντός πόλης σενάρια, προσφέροντας πολύ καλή στήριξη στον αναβάτη. Ο συνεπιβάτης, κατά παράδοση στα MP3, απολαμβάνει τουλάχιστον ίδια επίπεδα άνεσης, ίσως και μεγαλύτερα από τον αναβάτη, με μπόλικο χώρο για τα πόδια του και ένα άνετο μερίδιο σέλας που δεν θα κουράσει. 



Ένα κράνος και κάτι παραπάνω θα χωρέσουν στον φωτιζόμενο χώρο κάτω από την σέλα. Δύο κράνη χωράνε μόνο αν είναι jet.

Ένα κράνος και κάτι παραπάνω θα χωρέσουν στον φωτιζόμενο χώρο κάτω από την σέλα. Δύο κράνη χωράνε μόνο αν είναι jet.

Κάτω από την σέλα βρίσκεται ο κύριος αποθηκευτικός χώρος, ο οποίος χωρά ένα κράνος full-face και αρκετά ακόμα αντικείμενα μαζί.
Ο χώρος είναι φωτιζόμενος, μια ευχάριστη λεπτομέρεια πρακτικότητας που διευκολύνει πολύ το βράδυ. Το MP3 φέρει και ένα ντουλαπάκι πάνω από τον πίνακα οργάνων, το οποίο έχει χώρο για ένα κινητό τηλέφωνο ή ένα πορτοφόλι. Στο εσωτερικό του υπάρχει και θύρα ρεύματος USB, διευκολύνοντας την φόρτιση της ηλεκτρονικής σας συσκευής. Ο πίνακας οργάνων προέρχεται από τα μεγαλύτερα μοντέλα και αντικαθιστά πλήρως, αυτόν του Yourban ο οποίος ήταν όμοιος με του Beverly 300. Ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο, εκατέρωθεν μιας οθόνης που απεικονίζει σχεδόν… τα πάντα, εξανεμίζοντας το μειονέκτημα της LCD φύσης της, σε μια εποχή που οι TFT κυριαρχούν. Θερμοκρασία περιβάλλοντος, μέση και μέγιστη ταχύτητα, μέση και στιγμιαία κατανάλωση, ώρα διαδρομής και τάση μπαταρίας είναι μερικές μόνο από τις πληροφορίες που θα βρείτε στην οθόνη αυτή, ενώ οι ενδείξεις εναλλάσσονται εύκολα με ένα πλήκτρο. Τέλος, ένας γάντζος μεταφοράς υπάρχει στην κεντρική ποδιά, η οποία φιλοξενεί και τον μοχλό του χειροφρένου. 
 

O αυτοκινητικής αισθητικής πίνακας οργάνων προέρχεται απευθείας από το μεγαλύτερο MP3 350. Ελαφρώς αναχρονιστική ή LCD οθόνη.

O αυτοκινητικής αισθητικής πίνακας οργάνων προέρχεται απευθείας από το μεγαλύτερο MP3 350. Ελαφρώς αναχρονιστική ή LCD οθόνη.

Σελίδα 1Test: Piaggio MP3 300 HPE
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Aνεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας