To αρθρωτό παραλληλόγραμμο προσφέρει τα μέγιστα στην αίσθηση ασφάλειας από μπροστά.

To αρθρωτό παραλληλόγραμμο προσφέρει τα μέγιστα στην αίσθηση ασφάλειας από μπροστά.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Κάτω από το μοντέρνο κοστούμι του MP3 κρύβεται ένα ατσάλινο πλαίσιο, διπλής ραχοκοκαλιάς και σωληνωτής κατασκευής, μια αρχιτεκτονική που έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητα της εδώ και χρόνια. Φυσικά η μεγάλη διαφοροποίηση του MP3 από όλα τα scooter βρίσκεται στο εμπρός σύστημα ανάρτησης, όπου συναντάμε το γνωστό «αρθρωτό παραλληλεπίπεδο». Ο μηχανισμός επιτρέπει την κλίση του MP3 στις στροφές, την ανεξάρτητη λειτουργία ανάρτησης σε κάθε εμπρός τροχό και την δυνατότητα «κλειδώματος», που κρατά το scooter όρθιο με το πάτημα ενός κουμπιού. Στην πίσω ανάρτηση, χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ, με ρύθμιση στην προφόρτιση του ελατηρίου. Για το σύστημα πέδησης, επιστρατεύονται 3 δίσκοι -2 διαμέτρου 258 χιλιοστών εμπρός και ένας 240 χιλιοστών πίσω. Το ABS είναι πλέον στον βασικό εξοπλισμό του MP3 300, ενώ συνεργάζεται και με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR.  

    Σελίδα 1Test: Piaggio MP3 300 HPE
    Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
    Σελίδα 3Aνεση-εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας