|
Οι Modern Classic μοτοσυκλέτες της Triumph πάντα καταφέρνουν να μας συγκινούν και να μας κατακτούν με τον χαρακτήρα τους και αυτό ισχύει είτε οδηγείς την αρχοντική Bonneville, είτε την πιο σπορ Thruxton, είτε την Scrambler 1200 που δοκιμάσαμε πριν λίγο καιρό. Παραλαμβάνοντας την Street Twin ήμασταν λοιπόν έτοιμοι να απολαύσουμε άλλη μια φορά την έκφραση της «Βρετανικής νεορετρό σχολής». O δικύλινδρος κινητήρας πρωταγωνιστεί με την πλούσια ροπή του, την οποία προσφέρει από πολύ χαμηλές στροφές με εξαιρετική γραμμικότητα. Σε συνθήκες πόλης, τα 900 κυβικά προσφέρουν μεγάλη ευκολία οδήγησης αφού η διαθέσιμη δύναμη, είναι υπέρ-αρκετή σε κάθε περίπτωση. Το ride-by-wire γκάζι χρειάζεται μια μικρή περίοδο συνήθειας, αφού έχει μια ελαφρά υστέρηση, όμως εξομαλύνει τις εντολές του αναβάτη συμβάλλοντας στην ομαλότητα του μηχανικού συνόλου. Η κλιμάκωση της μετάδοσης λειτουργεί υπέρ του κινητήρα, είτε κινείστε «με μία ταχύτητα επάνω» σε χαλαρούς ρυθμούς, είτε όταν ζητήσετε το κάτι παραπάνω. Σε αυτή την περίπτωση, η ισχύς έρχεται αστραπιαία με το που θα ανοίξετε το γκάζι, κάνοντας παιχνιδάκι τις προσπεράσεις και δίνοντας δυνατότητα για σβέλτο ρυθμό μετακίνησης.
Η γεωμετρία και η συνεργασία πλαισίου και αναρτήσεων, προσφέρουν μεγάλη σταθερότητα στην μοτοσυκλέτα που είναι αισθητή από τις χαμηλές ταχύτητες μέχρι και την τελική –η οποία, αν αντέξετε τον αέρα, μπορεί να ξεπεράσει τα 180 στο κοντέρ. Σε ρυθμούς αστικής και περιαστικής χρήσης, η σταθερότητα αυτή έχει ως αποτέλεσμα την ξεγνοιασιά του αναβάτη, ο οποίος θα απολαύσει τον πολυτελή «βολτάδικο» χαρακτήρα του Street Twin. Οι αναρτήσεις έχουν ρυθμιστεί ώστε να προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης και έτσι, κυμαίνονται προς το μαλακό αποσβαίνοντας με επιτυχία τις περισσότερες κακοτεχνίες του δρόμου. Στην Street Twin της δοκιμής μας, τα ρυθμιζόμενα Fox αμορτισέρ «ακούν» αμέσως στους ρυθμιστές τους, επιτρέποντας στον αναβάτη να τα φέρει εύκολα στα μέτρα του. Με σωστή ρύθμιση, είναι εξαιρετικά στο έργο τους. Φρενάροντας, διαπιστώνεις εύκολα ότι η 4πίστονη Brembo δαγκάνα εμπρός έφερε «μεταμόρφωση» στην πέδηση! Η έλλειψη αρχικού δαγκώματος και αίσθησης έγινε πληθώρα και των δύο, αυξάνοντας κατακόρυφα την εμπιστοσύνη και την ευκολία φρεναρίσματος σε «καθημερινές» συνθήκες. Σε πιο έντονη πέδηση, η ισχύς των φρένων έρχεται προοδευτικά χωρίς να τρομάζει. Τα αποθέματα δύναμης πέδησης είναι επαρκέστατα και μόνο ένας ιδιαίτερα απαιτητικός αναβάτης θα ζητήσει κάτι παραπάνω στο «απόλυτο όριο».
Το μεγάλο ατού της Street Twin είναι η δυνατότητα της να χαρίζει απόλαυση σε ό, τι και να κάνεις μαζί της. Αρκεί μια Κυριακή για να ανακαλύψεις όλα τα ατού της βγαίνοντας εκτός των τειχών. Στο ταξίδι, η Street Twin θα σε πάει παντού, άνετα και γρήγορα –αν φυσικά αντέχεις την πλήρη απουσία ανεμοκάλυψης πάνω από τα 140 χλμ/ώρα- με χαμηλή κατανάλωση και πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης στην εθνική. Στον επαρχιακό, η απόλαυση θα έρθει από την άμεση και στιβαρή απόκριση της Street Twin στις εντολές του τιμονιού, με το συνδυασμό πλαισίου-αναρτήσεων να εμπνέουν εμπιστοσύνη. Σε συνδυασμό με τον σπιρτόζικο κινητήρα, είναι αδύνατον να μην εξερευνήσεις και την σπορ πλευρά της Βρετανίδας μοτοσυκλέτας. Ανεβάζοντας στροφές, το μπάσο γουργουρητό του κινητήρα γίνεται έντονος βρυχηθμός και η απόδοση ισχύος δεν έχει κενά μέχρι και τον κόφτη. Η γεωμετρία της Street Twin είναι σχετικά αργή και εστιάζει στην σταθερότητα, έτσι η μοτοσυκλέτα έχει έναν δικό της χαρακτήρα στις στροφές, που θέλει λίγο χρόνο να τον εξερευνήσεις. Όμως η στιβαρή της αίσθηση παραμένει και έτσι, έμπειροι και μη αναβάτες μπορούν να την απολαύσουν χωρίς «λαχτάρες» ούτε ανάγκη για ειδικές οδηγικές ικανότητες.