Παρουσιάστηκαν οι νέες enduro Triumph TF 250-E και TF 450-E

Παρουσιάστηκαν οι νέες enduro Triumph TF 250-E και TF 450-E
5 Φωτογραφίες »

Νέοι, μονοκύλινδροι κινητήρες ισχύος 58 και 42 ίππων αντίστοιχα
Σύστημα πέδησης Galfer και διπλή χαρτογράφηση Athena
Πλήρως ρυθμιζόμενο τιμόνι Pro Taper και καθαρόαιμη εμφάνιση
Σχεδιασμένες από την Triumph και δύο παγκόσμιους πρωταθλητές

Νέοι, μονοκύλινδροι κινητήρες ισχύος 58 και 42 ίππων αντίστοιχα

Και οι δύο νέες Enduro διαθέτουν μονοκύλινδρους, υδρόψυκτους κινητήρες, με το μεγάλο αδερφάκι να αποδίδει 57.8 ίππους και 36Nm ροπής, ενώ το μικρότερο 41.7 ίππους και 20.5Nm ροπής. Ο κινητήρας και στα δύο είναι ρυθμισμένος έτσι ώστε η παροχή ισχύος να γίνεται πιο σταθερά και ομαλά και να δίνει τη δυνατότητα στη μηχανή και στον αναβάτη να προσαρμόζονται σε όλες τις διαφορετικές συνθήκες, το οποίο ενισχύεται και  από το σύστημα quickshifter, το traction και launch control. Το TF 450-E έχει σχεδιαστεί για να υπερέχει σε ψηλότερες ταχύτητες και ανοιχτά μονοπάτια χωρίς να χρειάζεται πολλές αλλαγές στις σχέσεις. Από την άλλη το TF 250-E είναι ιδανικό για τεχνικά κομμάτια και πιο σφιχτές διαδρομές και έχει ίσως τον πιο δυνατό κινητήρα στη κατηγορία του. Αξίζει να σημειωθεί πως και τα δύο είναι νόμιμα για χρήση στο δρόμο.

 

Σύστημα πέδησης Galfer και διπλή χαρτογράφηση Athena

Στον στάνταρ εξοπλισμό των μοντέλων περιλαμβάνεται προηγμένο σύστημα πέδησης της εταιρείας Galfer με 260mm εμπρόσθιο και 220mm οπίσθιο δίσκο, οι οποίοι συνδυάζονται με 2-πίστονη δαγκάνα της Brembo μπροστά στα 24mm και μονή δαγκάνα 26mm στον πίσω τροχό. Κάτι που επίσης έχουν κοινό το TF 450-E και στο TF 250-E είναι πλαίσιο αλουμινίου σχεδιασμένο έτσι από την Triumph ώστε να είναι άκαμπτο και με χαμηλό κέντρο βάρους, πράγμα το οποίο παρέχει ευελιξία κι περισσότερη αυτοπεποίθηση στον αναβάτη σε περίπτωση απότομης εναλλαγής κατεύθυνσης. Dual engine maps με επιλογή στο πώς η απόδοση της δύναμης του μοτέρ θα μεταφράζεται στον δεξί καρπό προσφέρει το λογισμικό που σχεδιάστηκε από την Triumph και την Athena για την διαχείριση των κινητήρων. Επιπλέον, ο αναβάτης θα έχει την πολυτέλεια επιλογής έξτρα χαρτών μέσω της εφαρμογής Triumph MX Tune Pro που θα διατίθεται στα smartphone.

 

Πλήρως ρυθμιζόμενο τιμόνι Pro Taper και καθαρόαιμη εμφάνιση

Τα νέα Enduro μοντέλα της Triumph είναι μινιμαλιστικά, ελαφριά και ανθεκτικά. Εξοπλισμένα με premium εξαρτήματα, διαθέτουν όλες τις μοντέρνες off-road τεχνολογίες και χαρακτηρίζονται από τις έντονες γραμμές και το σκληρό, επιθετικό στυλ. Την εμφάνιση τονίζουν τα racing εμπνευσμένα γραφικά με κυρίαρχα χρώματα το κίτρινο, μαύρο και λευκό. Το τιμόνι Pro Taper ACF Carbon Core που διατίθεται και στα δύο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και επιτρέπει στους αναβάτες να το εξατομικεύσουν με στόχο την τέλεια θέση οδήγησης μεταξύ τιμονιού, σέλας και πατάκια ποδιού. Αποτέλεσμα της επίτευξης αυτού είναι η μείωση της καταπόνησης του αναβάτη κατά τη διάρκεια παρατεταμένης όρθιας οδήγησης.

 

Σχεδιασμένες από την Triumph και δύο παγκόσμιους πρωταθλητές

Ανεπτυγμένες εξ ολοκλήρου από την Triumph και σε συνεργασία με τον πέντε φορές Ισπανό παγκόσμιο πρωταθλητή Ivan Cervantes και με τον τέσσερις φορές Αγγλο παγκόσμιο πρωταθλητή Enduro, Paul Edmondson, οι μοτοσυκλέτες TF 250-E και TF 450-E σχεδιάστηκαν με στόχο την ευελιξία, την αντοχή και την σταθερότητα σε όλα τα τερέν. Σύμφωνα με τον επικεφαλή υπεύθυνο προϊόντων της Triumph οι μοτοσυκλέτες αυτές κατασκευάστηκαν για να προσφέρουν την μέγιστη απόδοση με στόχο να δώσουν τη δυνατότητα στους αναβάτες να ξεπεράσουν τα όρια τους. Επιπλέον υποστηρίζει πως αρνήθηκαν να κάνουν οποιασδήποτε λογής συμβιβασμό, όσον αφορά την λειτουργικότητα ή τη χρηστικότητα τους.
 

BEST MOTO
BEST BUY