Κινητήρας

    Σημαντικές είναι οι αλλαγές που έγιναν στον δικύλινδρο κινητήρα των 900 κ.εκ., ο οποίος έγινε πρώτα από όλα ισχυρότερος. Η ισχύς του αυξήθηκε στους 65 ίππους, κατά 10 δηλαδή περισσότεροι από αυτούς της προηγούμενης Street Twin. H ροπή του μοτέρ παρέμεινε στα 8,15 kgm αλλά ο «κόφτης» έχει σκαρφαλώσει 500 στροφές πιο ψηλά, επεμβαίνοντας πλέον στις 7.500 στροφές ανά λεπτό. Το διάστημα αναφλέξεων ανάμεσα στους δύο κυλίνδρους παραμένει στις 270 μοίρες, μια διάταξη η οποία είναι αναγνωρίσιμη από τον ήχο της Street Twin που θυμίζει V2: είναι ιδιαίτερα βαθύς και απολαυστικός, ακόμα και με την (πανέμορφη) εργοστασιακή εξάτμιση. Ο στροφαλοφόρος και οι αντικραδασμικοί άξονες του μοτέρ είναι νέοι και ελαφρύτεροι, όπως επίσης και ο συμπλέκτης που μεταδίδει την ισχύ στο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων. Τα καλύμματα του συμπλέκτη και της κεφαλής, είναι νέα, ενώ το δεύτερο είναι κατασκευασμένο από μαγνήσιο.

    Να σημειώσουμε εδώ, ότι το Street Twin φέρει Traction Control που απενεργοποιείται και δύο χαρτογραφήσεις ισχύος (Road και Rain), ενώ ο έλεγχος του κινητήρα γίνεται με ride-by-wire γκάζι. Σε επίπεδο επιδόσεων ο κινητήρας ικανοποιεί απόλυτα, αφού επιταχύνει το Street Twin στα 100 χλμ/ώρα από στάση μέσα σε 5 δευτερόλεπτα και επιτρέπει μια ρεπρίζ 60-120 χλμ/ώρα σε 6 δευτερόλεπτα. Επίσης εξαιρετική κρίνεται η μέση κατανάλωση των 5,2 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, αν σκεφτείτε ότι έχουμε να κάνουμε με μοτέρ 900 κυβικών. Τέλος, προσφέρεται και κιτ περιορισμού της ισχύος στους 48 ίππους, για κατόχους διπλώματος Α2. Αύξησε την ισχύ του Triumph Street Twin με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ