Triumph Street Triple 765 R - Test

Triumph Street Triple 765 R - Test
5 Φωτογραφίες »

3-κύλινδρος κινητήρας κατευθείαν απο τη Moto 2 με 120 ίππους
Αναρτήσεις Showa με λειτουργία SFF-BP και τετραπίστονες δαγκάνες M4.32 της Brembo
Ευέλικτη, στα 189 κιλά γεμάτη, "συγκινεί" εντός και εκτός πίστας
Βλέπεις τα πρώτα 100χλμ/ω σε 3,6 sec και φρενάρει στα 42,8 μέτρα

Τιμή 11.990 ευρώ
 
+ Κινητήρας, αναρτήσεις, φρένα, πλαίσιο, Quickshifter
- Αυτονομία

«Γυμνές» σπορ αποδράσεις και ευκολία στην καθημερινότητα συναντώνται υπό την σκέπη του τρικύλινδρου κινητήρα επιδόσεων της Triumph, δημιουργώντας ένα απολαυστικό streetfighter σύνολο με τεχνολογία και δυνατότητες που ξεχωρίζουν.
Η πρώτη εμφάνιση του επιτυχημένου Street Triple, έγινε το 2007 στα 675 κυβικά εκατοστά, ενώ το 2008 κυκλοφόρησε και η έκδοση “R”. Έκτοτε η γυμνή βρετανίδα Street Triple συνεχίζει να είναι μια από τις καλύτερες επιλογές στις σπορ μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού. Και όχι άδικα, καθώς στη νεότερη εκδοχή της συνδυάζει τα πλεονεκτήματα αυτής της κατηγορίας, με προηγμένη τεχνολογία και έναν κινητήρα διαμάντι κατευθείαν από τη Moto2.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST MOTO
BEST MOTO