Δεν είναι η πιο αφράτη σέλα του κόσμου, όμως είναι ευρύχωρη και αρκετά άνετη, τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη που πλέον πατά πιο εύκολα τα πόδια του στα μαρσπιέ.

Γνωστή η εικόνα κάτω από την σέλα του TMAX, με τον φωτιζόμενο χώρο να μπορεί να φιλοξενήσει ένα full Face ή δύο jet κράνη.

Χρήσιμο για καθημερινά μικροαντικείμενα το ντουλαπάκι στην δεξιά πλευρά της ποδιάς το οποίο διαθέτει και παροχή ρεύματος.

Η Yamaha επιμένει στα μεγάλα και ευανάγνωστα αναλογικά όργανα, με την ψηφιακή οθόνη ανάμεσά τους να παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Aνεση – Εργονομία

Εκ πρώτης όψης είναι αρκετά δύσκολο να διακρίνεις τις αλλαγές που αφορούν τη νέα  εργονομία, αφού επικεντρώνονται στο ελαφρώς στενότερο κεντρικό τούνελ και στο επίσης στενότερο πίσω μέρος, με σκοπό ο αναβάτης να πατά τα πόδια του πιο εύκολα στο έδαφος και ο συνεπιβάτης στα μαρσπιέ που του αντιστοιχούν. Η θέση οδήγησης παραμένει σπορ με τον αναβάτη να τοποθετείται ¨πάνω¨ στο scooter, έχοντας καλή ορατότητα, ιδανική απόσταση από το τιμόνι, αλλά και την πολυτέλεια να απλώσει τα πόδια του ώστε να απολαμβάνει κάθε διαδρομή ανεξάρτητα από το πόσες ώρες θα διαρκέσει. Το μέγεθος της  ζελατίνας παρέχει επαρκή προστασία από τον αέρα χωρίς να είναι άχαρο, ενώ η σέλα εκτός από ποιοτική είναι άνετη και πλατιά, με το ύψος της να παραμένει στα 800χιλ από το έδαφος. Αυτό σημαίνει ότι παρά τις μικροαλλαγές στην εργονομία, οι βραχύσωμοι αναβάτες συνεχίζουν να δυσκολεύονται στο να πατήσουν και τα δύο τους πόδια στο έδαφος, αλλά το σωστό ζύγισμα αποδεικνύει ότι ακόμα και με το ένα πόδι μπορείς άνετα να διαχειριστείς το βάρος των 218 κιλών (πλήρες υγρών). 



Γνωστή η εικόνα κάτω από την σέλα του TMAX, με τον φωτιζόμενο χώρο να μπορεί να φιλοξενήσει ένα full Face ή δύο jet κράνη.

Γνωστή η εικόνα κάτω από την σέλα του TMAX, με τον φωτιζόμενο χώρο να μπορεί να φιλοξενήσει ένα full Face ή δύο jet κράνη.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Η πρακτικότητα είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς στα scooter και το TMAX συνεχίζει στο δρόμο που χάραξαν οι προηγούμενες γενιές. Κάτω από την σέλα, υπάρχει αρκετός χώρος ο οποίος φωτίζεται και μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face ή δύο jet κράνη, ενώ για τα απαραίτητα μικροαντικείμενα, συναντάμε ένα ντουλαπάκι με παροχή ρεύματος στο επάνω μέρος της ποδιάς το οποίο κλειδώνει.  Φυσικά και στο TMAX 560 το κλειδί αρκεί να βρίσκεται στην τσέπη σου, καθώς το σύστημα smart key σου επιτρέπει να κάνεις κάθε απαιτούμενη ενέργεια για την εκκίνηση, τον ανεφοδιασμό ή το κλείδωμα του scooter, πατώντας απλώς το αντίστοιχο κουμπί. 

Ο πίνακας οργάνων παρέμεινε χωρίς αλλαγές, με τους δύο αναλογικούς δείκτες να δεσπόζουν σε πρώτο πλάνο. Ανάμεσά τους η μονόχρωμη ψηφιακή οθόνη TFT σε πληροφορεί με τις απαραίτητες ενδείξεις οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν την τρέχουσα και την μέση κατανάλωση καυσίμου, την εξωτερική θερμοκρασία και το επιλεγμένο D-MODE. Τα αναλογικά όργανα είναι ευανάγνωστα και απολαυστικά όταν βλέπεις την βελόνα να ανεβαίνει γρήγορα, όμως θα προτιμούσαμε το TMAX να εφοδιάζεται με μία μεγάλη έγχρωμη TFT οθόνη, ώστε να πρωταγωνιστεί και σε αυτόν τον τομέα.

Χρήσιμο για καθημερινά μικροαντικείμενα το ντουλαπάκι στην δεξιά πλευρά της ποδιάς το οποίο διαθέτει και παροχή ρεύματος.

Χρήσιμο για καθημερινά μικροαντικείμενα το ντουλαπάκι στην δεξιά πλευρά της ποδιάς το οποίο διαθέτει και παροχή ρεύματος.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

  • Theodor

    Ειναι ένα μηχανάκι σταθμός στην ιστορία της μοτοσυκλέτας! Ακριβό παρά πάνω από όσο πρέπει ,και στην τιμή αγοράς του και στα σερβις του αλλά η οδηγική του απόλαυση του είναι απαράμιλλη! Πιστεύω ότι αξίζει να βγει ως μοτοσυκλέτα της χρονιάς!!!

      12