Θα δούμε τον μονοκύλινδρο 450cc του Himalayan και σε άλλα μοντέλα;
Θα δούμε τον μονοκύλινδρο 450cc του Himalayan και σε άλλα μοντέλα;
Θα δούμε τον μονοκύλινδρο 450cc του Himalayan και σε άλλα μοντέλα;
  • Θα δούμε τον μονοκύλινδρο 450cc του Himalayan και σε άλλα μοντέλα;
  • Θα δούμε τον μονοκύλινδρο 450cc του Himalayan και σε άλλα μοντέλα;
  • Θα δούμε τον μονοκύλινδρο 450cc του Himalayan και σε άλλα μοντέλα;

Θα δούμε τον μονοκύλινδρο 450cc του Himalayan και σε άλλα μοντέλα;

Στρατηγική κίνηση η χρήση του και σε άλλα μοντέλα λέει ο επικεφαλής του Design
Υπόσχεση 28 νέων μοτοσυκλετών τα επόμενα 7 χρόνια
Το πλεονέκτημα της θέσης της εταιρείας στην αγορά της Ινδίας
Θα ακολουθήσουν την ίδια τακτική με αυτή των 650cc;

Στρατηγική κίνηση η χρήση του και σε άλλα μοντέλα λέει ο επικεφαλής του Design

Το ντεμπούτο του πολυαναμενόμενου Himalayan 450 μας έχει πλημμυρίσει εκτός από ανυπομονησία και με πολλά ερωτήματα. Θα εκμεταλλευτεί η εταιρεία αυτόν τον νέο, μικρό αλλά γεμάτο τσαγανό μονοκύλινδρο κινητήρα και σε περισσότερα μοντέλα διαφορετικών κατηγοριών; Τα δεδομένα δείχνουν προς αυτή την κατεύθυνση αφού σε συνέντευξη τύπου από τον συνάδελφο Dan Sutherland του MCN στην EICMA, ο επικεφαλής του Design της Royal Enfield, Mark Wells είπε: "Η σημερινή μέρα είναι αφιερωμένη στο Himalayan 450, αλλά θα ήταν κουτό να μην αναλογιστούμε που αλλού θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό τον κινητήρα. Είναι ένας  φανταστικός κινητήρας, πραγματικά είναι".
 

Υπόσχεση 28 νέων μοτοσυκλετών τα επόμενα 7 χρόνια

Νωρίτερα το Royal Enfield Super Meteor 650 αποτελούσε τον πρωταγωνιστή του παρασκηνίου, και σε προηγούμενη συνέντευξη με τον Wells, ο επικεφαλής μαρτύρησε το πώς η εταιρεία θα καταφέρει να κρατήσει την υπόσχεση παρουσίασης "28 νέων μοτοσυκλετών τα επόμενα 7 χρόνια". Εδώ ίσως το γεγονός ότι η Royal Enfield είναι η γηραιότερη κατασκευάστρια μοτοσυκλετών σε συνεχή λειτουργία, με όλη την εμπειρία που αυτό συνεπάγεται, να παίζει καθοριστικό ρόλο στην υλοποίηση αυτού του στόχου.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το πλεονέκτημα της θέσης της εταιρείας στην αγορά της Ινδίας

"Υπάρχουν πολλές εταιρείες διεθνούς φήμης που όμως δεν κατέχουν υψηλή θέση σε μεγάλες και άρα σημαντικές αγορές (όπως την Ινδία). Δεν είναι εύκολο να βρεθούν σε αυτή τη θέση και αυτός είναι ο λόγος που αναζητούν συνεργάτες. Δεν μπορούν να τα καταφέρουν από μόνοι τους, αρκετοί έχουν προσπαθήσει και έχουν αποτύχει", αναφέρει ο κύριος Wells."Προσπαθούν απεγνωσμένα να δημιουργήσουν κοινοπραξίες... αλλά δεν έχουν τη δυνατότητα διανομής, το εύρος αγοράς, τη διείσδυση, την αλυσίδα παραγωγής που έχουμε δημιουργήσει. Αντιθέτως, εμείς διαθέτουμε εγχώριες σχέσεις που έχουν χτιστεί σε βάθος δεκαετιών".
 

Θα ακολουθήσουν την ίδια τακτική με αυτή των 650cc;

Στην ίδια συνέντευξη ο Wells έκανε αναφορά στο γεγονός ότι το Super Meteor 650 θα ακολουθηθεί από έναν αριθμό μοντέλων που θα χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα των 650cc. Με γνώμονα την στρατηγική αυτή, γίνονται εύλογες οι εικασίες για την χρήση του νέου κινητήρα των 450cc και σε περισσότερα μοντέλα, ενός κινητήρα που ο ίδιος ο επικεφαλής του Design της εταιρείας λατρεύει τόσο. Μπορεί να δούμε τα νέα αυτά μοντέλα εντός του 2024, με ένα νέο Scram 452 για παράδειγμα το οποίο θα στέκεται απέναντι στο Triumph Scrambler 400 και 400X που παρουσίασε η Βρετανική εταιρεία.