Royal Enfield Goan Classic 350 Bobber: Λευκά ελαστικά και μονόσελο με 20 ίππους;
• Ξεχωριστό στυλ με λευκά ελαστικά και ψηλό τιμόνι
• Διπλά αμορτισέρ πίσω και τροχοί 19-18 ιντσών
• Μονοκύλινδρος κινητήρας 349 κ.εκ. με 20 ίππους
• Θα έβρισκε αγοραστικό κοινό στην Ελλάδα;
Ξεχωριστό στυλ με λευκά ελαστικά και ψηλό τιμόνι
Κατασκοπευτικές φωτογραφίες έδειξαν μια Royal Enfield να κυκλοφορεί στην Ινδία. Η συγκεκριμένη ταιριάζει με τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει για το μοντέλο Goan Classic 350 Bobber, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί στην επερχόμενη έκθεση Motoverse, που θα λάβει χώρα από τις 22 έως τις 24 Νοεμβρίου 2024. Η μοτοσυκλέτα αυτή εντάσσεται στη στρατηγική της εταιρείας για διεύρυνση της σειράς των 350 κυβικών εκατοστών, προσφέροντας στους λάτρεις του κλασικού στυλ ακόμη μία επιλογή. Η Goan Classic 350 διαθέτει λευκά ελαστικά τύπου «whitewall», που ήταν δημοφιλή τις δεκαετίες του 1950 και 1960 και δίνουν έναν ρετρό χαρακτήρα στο μοντέλο. Επιπλέον, διαθέτει νέο τιμόνι σχήματος U, το οποίο ταιριάζει περισσότερο στη bobber φιλοσοφία, και μονή σέλα, ενώ η σέλα συνεπιβάτη προσφέρεται ως προαιρετικό εξάρτημα. Η μοτοσυκλέτα έχει απόσταση από το έδαφος 170 mm και βάρος 197 κιλά, το οποίο αυξάνεται κατά 9 κιλά με την τοποθέτηση της σέλας συνεπιβάτη.
Διπλά αμορτισέρ πίσω και τροχοί 19-18 ιντσών
Παρά τις διαφορές, η Goan Classic 350 μοιράζεται αρκετά στοιχεία με την υπάρχουσα Royal Enfield Classic 350. Διαθέτει κυκλικό προβολέα και καθρέφτες, ρεζερβουάρ δάκρυ και φαρδιά φτερά, καθώς και ανάρτηση με διπλά αμορτισέρ πίσω. Οι τροχοί το πιθανότερο είναι ότι θα έχουν τις ίδιες διαστάσεις με την Classic 350, δηλαδή 19 ίντσες εμπρός και 18 ίντσες πίσω, ενώ ενδεχομένως να υπάρχουν επιλογές μεταξύ ακτινωτών και χυτών ζαντών. Στο σύστημα πέδησης περιλαμβάνονται μονοί δίσκοι 300 mm και 270 mm εμπρός και πίσω, αντίστοιχα. Η μοτοσυκλέτα στηρίζεται στο ίδιο διπλό, σωληνωτό πλαίσιο με τις υπόλοιπες 350cc της Royal Enfield.
Μονοκύλινδρος κινητήρας 349 κ.εκ. με 20 ίππους
Η Goan Classic 350 χρησιμοποιεί τον ήδη γνωστό κινητήρα 349 κ.εκ. της Royal Enfield, ο οποίος είναι μονοκύλινδρος, αεροελαιόψυκτος και αποδίδει 20,2 ίππους και 27 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Οι επιδόσεις της μοτοσυκλέτας αναμένεται να διατηρήσουν την ισορροπία μεταξύ καθημερινής χρήσης και ελαφρώς τουριστικού χαρακτήρα, ενώ οι αισθητικές επιλογές της και η bobber φιλοσοφία της ενισχύουν την ελκυστικότητά της ως προϊόν lifestyle.
Θα έβρισκε αγοραστικό κοινό στην Ελλάδα;
Ομολογουμένως η πιθανότητα να τη δούμε στην Ευρώπη δεν είναι αρκετά μεγάλη, μιας που συνήθως ο συνδυασμός του ξεχωριστού αυτό στυλ μοτοσυκλέτας (ψηλό τιμόνι και φαρδιά φτερά) με κινητήρες μικρού κυβισμού δεν κάνει τις μοτοσυκλέτες διάσημες στις πωλήσεις τους λόγω έλλειψης καθημερινής χρηστικότητας. Παρόλα αυτά μια τέτοια μοτοσυκλέτα θα είναι μια καλή ευκαιρία, ώστε οι επιλογές για τα δίτροχα μικρού κυβισμού να εμπλουτιστούν με μοντέλα που να ξεχωρίζουν από τη μάζα. Σίγουρα δεν θα είναι εύκολο να πηγαίνεις καθημερινά με μια bobber στη δουλειά, αλλά γιατί να μην υπάρχει και μια τέτοια, οικονομική επιλογή για κάποιο νέο αναβάτη που θα απολαμβάνει το στυλ αυτό;