Οι δαγκάνες της Nissin μπορεί να μην εντυπωσιάζουν οπτικά, έχουν όμως την απαραίτητη δύναμη αλλά και ισχυρό αρχικό δάγκωμα.

Οι δαγκάνες της Nissin μπορεί να μην εντυπωσιάζουν οπτικά, έχουν όμως την απαραίτητη δύναμη αλλά και ισχυρό αρχικό δάγκωμα.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Οι δαγκάνες της Nissin μπορεί να μην εντυπωσιάζουν οπτικά, έχουν όμως την απαραίτητη δύναμη αλλά και ισχυρό αρχικό δάγκωμα.
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Η Triumph έχει μεγάλη παράδοση στην κατασκευή πλαισίων. Ήταν λοιπόν αναμενόμενο να μην χρησιμοποιήσει μια έτοιμη λύση από κάποιο υπάρχον μοντέλο, αλλά να φτιάξει ένα ολοκαίνουργιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο-υποπλαίσιο, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του νέου Trident, το οποίο συμβάλλει ώστε η ζυγαριά να μην ξεπερνά τα 189 κιλά (πλήρες). Συνδυάζεται με ατσάλινο ασύμμετρο ψαλίδι ενώ, ως είθισται για Triumph, τα περιφερειακά είναι από το ¨πάνω¨ ράφι αφού συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι SSF 41χιλ και μονό αμορτισέρ από τη Showa το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου.  


Τον τομέα της πέδησης έχει αναλάβει η Nissin με διπίστονες συμβατικές δαγκάνες και δίσκους 310 χιλ εμπρός, μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 255 χιλ πίσω και ABS, ενώ οι τροχοί αλουμινίου φορούν τα ελαστικά Road 5 της Michelin.
 

Σελίδα 1Triumph Trident 660 Test: Εκλεπτυσμένοι τρόποι (+video)
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας