Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
  • Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
  • Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
  • Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
  • Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
  • Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
  • Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
  • Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση

Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση

Μοτοσυκλέτες κατάλληλες για πρώτες που κρατάς για χρόνια
Από 68 έως και 95 άλογα αποδίδουν ξεκλειδωμένα
2-4 κύλινδροι και καταναλώσεις στα 5,5λ περίπου
Έως 700cc ιδανικά και ως commuters

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

HONDA: Offers με όφελος 1.240ε!

QJMOTOR: Το 1ο υβριδικό adventure ήρθε!!!

Μοτοσυκλέτες κατάλληλες για πρώτες που κρατάς για χρόνια

Ο διαχωρισμός των διπλωμάτων από την Ευρωπαϊκή Ένωση έγινε με σκοπό την βελτίωση της ασφάλειας των νέων οδηγών και την πιο ομαλή εξοικείωσή τους με τις πιο ισχυρές μοτοσυκλέτες. Οι κατασκευαστές διαθέτουν πλέον μοντέλα με ισχύ που τα τοποθετούν στην Α κατηγορία, περιορίζοντάς τα όμως στα 48 άλογα, τα μέγιστα που επιτρέπει η Α2 κατηγορία, μπορεί κανείς να τα οδηγήσει και με Α2 και ύστερα να τα "ξεκλειδώσει" εφόσον αναβαθμίσει το δίπλωμά του. Τα 6 naked μοντέλα της λίστας αποδίδουν στην ξεκλειδωμένη μορφή τους από 73 έως 95 άλογα, ενώ περιορισμένα αποδίδουν όλα 35kW. Η ισχύς που επιτρέπει η Α2 κατηγορία είναι για πολλούς η ιδανική για να μπει κάποιος με ασφάλεια στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Ο περιορισμός μεγαλύτερων μοτοσυκλετών επιτρέπει στους αναβάτες να αγοράσουν μία μοτοσυκλέτα την οποία θα κρατήσουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αφού με το ξεκλείδωμα τους, η ιπποδύναμή τους αυξάνεται και μπορεί να τους καλύψει σε περισσότερα επίπεδα, αγοράζεις δηλαδή δύο μοτοσυκλέτες σε μία, στην περίπτωση του CB μάλιστα, η ιπποδύναμη διπλασιάζεται.
 

Από 68 έως και 95 άλογα αποδίδουν ξεκλειδωμένα

Μάρκα Τιμή Αρ. Κυλίνδρων Ισχύς Hp Ροπή Nm Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ Μέση Κατανάλωση
HONDA CB 650R   4 95,2 63 15.4 5,5
TRIUMPH TRIDENT 660   3 81 64 14 6
CFMOTO CL-X 700 HERITAGE   2 74 61 13.5 5,8
QJMOTOR SRK 700   2 73,5 67 15 5,5
YAMAHA MT-07   2 73,4 67 14 5
KAWASAKI Z650   2 68 64 15 5,3
Από τα 6 μοντέλα της λίστας το πιο ισχυρό στην ξεκλειδωμένη μορφή του είναι το CB 650R της Honda, το οποίο αποδίδει 95 άλογα στις 12.000 σαλ και 63 Nm ροπής στις 9.500 σαλ. Στην δεύτερη θέση βρίσκεται το Trident 660 της Triumph με απόδοση 81 ίππων και το βάθρο ολοκληρώνεται με το CLX 700 Heritage με ισχύ 74 αλόγων. Ακολουθεί το SRK 700 της QJMOTOR με απόδοση 73,5 αλόγων, το MT-07 της Yamaha με απόδοση 73,4 αλόγων και το Z650 της Kawasaki στα 68 άλογα μέγιστης ισχύος στις ξεκλειδωμένες μορφές τους. Οι ροπές των κινητήρων τους είναι σε πολύ κοντινά πλαίσια αφού την μέγιστη αποδίδουν τα Yamaha και QJMOTOR στα 67 Nm ενώ η χαμηλότερη απέχει μόλις 6 Nm για το CLX 700 της CFMOTO που αποδίδει 61 Nm ροπής. Κάποια από τα μοντέλα, όπως το Kawasaki Z650, εξοπλίζονται και με σύστημα TCS το οποίο στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει 3 επίπεδα ρύθμισης και μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως, ενώ όλοι κινητήρες πληρούν φυσικά τις Euro5 προδιαγραφές.


Το CB 650R είναι το πιο δυνατό από τα 6 στην ξεκλειδωμένη του μορφή 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

2-4 κύλινδροι και καταναλώσεις στα 5,5λ περίπου

Οι κινητήρες με τους οποίους εξοπλίζονται τα γυμνά της λίστας έχουν από 2 έως και 4 κυλίνδρους, με το πιο γρήγορο CB 650R να είναι το μοναδικό με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα στα 649cc, έναν λιγότερο κύλινδρο (ειδικότητα της βρετανικής μάρκας) συναντάμε στο Triumph Trident 660 με τον ιδιαίτερο και απολαυστικό, "σφυριχτό" ήχο και τα υπόλοιπα αποκτούν δικύλινδρους εν σειρά κινητήρες. Οι καταναλώσεις τους κυμαίνονται σε λογικά πλαίσια από τα 5 έως τα 6λ/100χλμ, με το MT-07 να έχει την χαμηλότερη στα 5λ/100χλμ σύμφωνα με την δοκιμή μας. Ο 689cc CP2 κινητήρας με τον οποίο εξοπλίζεται, έχει αποδείξει την αξία του αρκετά χρόνια τώρα ενώ είναι εξαιρετικά "ελαστικός", μπορεί δηλαδή να ανταποκριθεί σε διαφορετικά στυλ οδήγησης με μικρές μετατροπές, αφού εξοπλίζει πλέον γυμνά, supersport, sport touring και adventure μοντέλα. Οι αυτονομίες τους, λογικό είναι να μην ξεπερνούν τα 300 χιλιόμετρα (σε μικτές συνθήκες), αφού ανήκουν στην Naked κατηγορία, αλλά κυμαίνονται από τα 230 έως τα 280 χιλιόμετρα που είναι αρκετά για την χρήση που προορίζονται.
 

Έως 700cc ιδανικά και ως commuters

Τα περιορισμένα γυμνά που επιλέξαμε δεν ξεπερνούν τα 700cc σε κυβισμό και είναι ιδανικά και για καθημερινές μετακινήσεις, αφού είναι ευέλικτα και η διήθηση γίνεται αβίαστα. Η απόσταση της σέλας τους από το έδαφος είναι προσβάσιμη για τους περισσότερους αναβάτες, ενώ όλες διαθέτουν LED φωτιστικά σώματα και ψηφιακές οθόνες (LCD ή TFT). Η πιο προσιτή επιλογή από τις 6 είναι με διαφορά το SRK 700 της QJMOTOR, το οποίο έρχεται στα 5.995 ευρώ μόλις και προσφέρει μία από τις καλύτερες σχέσεις ποιότητας-τιμής στην κατηγορία, ενώ κάτω από τις 10.000 ευρώ στα 9.450 κοστίζει και το πιο ακριβό, το Honda CB 650R, που αν επιλέξεις να το εξοπλίσεις με το νέο σύστημα E-Clutch η τιμή του φτάνει τα 9.950 ευρώ. Μιας και μιλήσαμε για την ευχρηστία των μοντέλων, το CB 650R είναι το πιο φιλικό προς νέους αναβάτες με την προσθήκη του E-Clutch, αφού επιτρέπει στον αναβάτη να την οδηγεί χωρίς την χρήση συμπλέκτη, ακόμα και για την εκκίνηση, ενώ το CLX 700 Heritage θα λέγαμε πως έχει ελαφρώς διευρυμένες ικανότητες του σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα χάρη στον scrambler προσανατολισμό, αφού προορίζεται ελαφρώς και για εκτός δρόμου χρήση, όπως μαρτυρούν οι ακτινωτοί τροχοί με τα μικτής χρήσης ελαστικά και τον 18 ιντσών τροχό εμπρός σε αντίθεση με τους κλασικούς 17. Η διάθεση των μοντέλων με περιορισμένη ισχύ είναι μία σωτήρια θα λέγαμε λύση, που προσφέρουν πλέον οι κατασκευαστές και κάνει ουσιαστικά την απόκτηση μίας "Lifetime" μοτοσυκλέτας (που θα κρατήσεις δηλαδή για αρκετά χρόνια ή δεν θα αλλάξεις ποτέ) πιο προσιτή, αφού δεν θα χρειαστεί να χάσεις χρήματα με την πώληση της μεταχειρισμένης Α2 μοτοσυκλέτας σου, για να αγοράσεις μία πιο δυνατή που θα καλύπτει τις ανάγκες σου.