Κινητήρας

Κινητήρας

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 895κ.εκ που βρίσκεται στα σωθικά του DS, αποτελεί καρπό συνεργασίας με την BMW και είναι ο ίδιος που κατασκευάζει η Voge για τα F 900R και F 900XR των Γερμανών. Η απόδοση των 95,2 ίππων συνοδεύεται από ραφιναρισμένη λειτουργία και αρέσκεται στο υψηλό στροφάρισμα, ενώ η μέγιστη ροπή των 9,7 kg-m κρατάει απασχολημένο το πίσω ελαστικό στις έντονες επιταχύνσεις. Πέρα από το γεγονός ότι αποτελεί τον δυνατότερο κινητήρα που έχει κατασκευάσει η Voge, πρόκειται και για τον πρώτο που υιοθετεί τη λύση του ηλεκτρόγκαζου (Ride-by-Wire), κάτι που σημαίνει ότι για πρώτη φορά έχουμε σε μοτοσυκλέτα της Voge riding modes. Συγκεκριμένα, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3+1 χαρτογραφήσεις Sport, Street, Rain και Enduro προσαρμόζοντας ανάλογα την απόκριση του γκαζιού. Το τελευταίο είναι στην ουσία για off-road οδήγηση και είναι και το μοναδικό από τα τέσσερα που επιτρέπει την απενεργοποίηση traction control και ABS, όμως αυτό συμβαίνει ταυτόχρονα χωρίς να μπορείς να επιλέξεις ξεχωριστά κάποιο από τα δύο. Η κατανάλωση είναι συγκρατημένη για 900αρι μοτέρ με τη μέση τιμή της να κυμαίνεται στα 5,8λ./100χλμ., ενώ «πέφτει» στα 5,2 σε συνθήκες ταξιδιού. Το 6αρι κιβώτιο συνεργάζεται με υποβοηθούμενο συμπλέκτη ολίσθησης για ευκολότερη χρήση της μανέτας και καλύτερη διαχείριση της ροπής στα απότομα κατεβάσματα, ενώ το quickshifter διπλής κατεύθυνσης προσθέτει πιο σπορ αίσθηση κατά την οδήγηση και ταυτόχρονα αφαιρεί δευτερόλεπτα στις αλλαγές ταχυτήτων.

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,8
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4,4
0-160 (δευτερόλεπτα) 12,8
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 5,48
60-160 (δευτερόλεπτα) 9,54
100 - 0 (μέτρα) 43,2
Κατανάλωση Μέση (λτ./100χλμ.) 5,8

Σελίδα 1Δοκιμή Voge DS900X: Το τυχερό 9άρι
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά