Voge RR500: Νέος τετρακύλινδρος σπορ σίφουνας 475 κ.εκ. με τελική 220 χλμ/ώρα
• Γκάζια από Ευρώπη και Ιαπωνία για να προλάβουν την Κίνα
• Τετρακύλινδρος κινητήρας 475 κ.εκ. με 76 ίππους και τελική 220 χλμ/ώρα
• Ανεστραμμένο μπροστινό και φρένα της Nissin
• Η αεροδυναμική μελέτη πηγή της επιθετικής σχεδίασης
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
Γκάζια από Ευρώπη και Ιαπωνία για να προλάβουν την Κίνα
Η Voge παρουσίασε πρόσφατα τη νέα RR500, μια μοτοσυκλέτα που εντάσσεται στην ανερχόμενη κατηγορία των τετρακύλινδρων σπορ μοντέλων μεσαίου κυβισμού. Η κατηγορία αυτή επανεμφανίστηκε πρόσφατα με πρώτο το λανσάρισμα της Kawasaki Ninja ZX-4RR και προσελκύει όλο και περισσότερους κατασκευαστές, όπως είναι οι Kove και QJMotor. Μάλιστα οι Κινέζοι κατασκευαστές φαίνεται να έχουν περισσότερα ...χαρτιά να παίξουν, καθώς ―ως νεότεροι στο χώρο της δίτροχης μηχανοκίνησης― έχουν αρχίσει από κινητήρες μικρότερου κυβισμού από ό,τι οι Ιάπωνες και οι Ευρωπαίοι. Έτσι μπορούν να μπουν πιο γρήγορα στο παιχνίδι από τους παραδοσιακούς ανταγωνιστές τους, οι οποίοι μέχρι πριν από λίγα χρόνια αύξαναν και αύξαναν τα κ.εκ. για να μη ρίξουν τις ιπποδυνάμεις εξαιτίας των ολοένα και αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων.
Τετρακύλινδρος κινητήρας 475 κ.εκ. με 76 ίππους και τελική 220 χλμ/ώρα
Η RR500 εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με χωρητικότητα 475 κ.εκ. και μέγιστη ισχύ 76 ίππων, χωρίς να ανακοινώνεται τιμή ροπής. Το όριο περιστροφής παρόλα αυτά φαίνεται πως θα είναι στις 13.500 σ.α.λ., δίνοντας έτσι ιδιαίτερη έμφαση στην απόδοση στις υψηλές στροφές. Η μοτοσυκλέτα θα διαθέτει φυσικά 6τάχυτο κιβώτιο με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, για να αποδίδει τα μέγιστα και με ασφάλεια σε συνθήκες υψηλής πίεσης, και θα μπορεί να φτάσει τα 220 χλμ/ώρα.
Ανεστραμμένο μπροστινό και φρένα της Nissin
Το πλαίσιο της RR500 είναι σωληνωτό από ατσάλι και το ψαλίδι από αλουμίνιο. Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και πίσω αμορτισέρ ρυθμιζόμενης προφόρτισης, αλλά δεν ανακοινώνεται η μάρκα και τα αντίστοιχα μοντέλα. Τα φρένα της είναι εξοπλισμένα με διπλούς δίσκους εμπρός και ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Nissin, ενώ ο πίσω δίσκος φρενάρει με δαγκάνα δύο εμβόλων.
Η αεροδυναμική μελέτη πηγή της επιθετικής σχεδίασης
Η σχεδίαση της RR500 διαφοροποιείται αισθητά από τους ανταγωνιστές της, παρουσιάζοντας μοντέρνες και επιθετικές γραμμές με το κλασικό πια για κινέζικο μοντέλο μπροστινό με «διαστημική» σχεδίαση. Τα πλαϊνά περιλαμβάνουν δύο επίπεδα προστατευτικών και η τοποθέτηση και τα σχήματά τους μας κάνουν να πιστεύουμε πως δεν στοχεύουν (μόνο) στον εντυπωσιασμό, αλλά πηγάζουν από αεροδυναμική μελέτη. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη επίσημα η διαθεσιμότητά της στην ευρωπαϊκή αγορά, αναμένεται να αποτελέσει ανταγωνιστική πρόταση, διευρύνοντας την παρουσία της Voge στην πρόσφατα αναστημένη και πολλά υποσχόμενη αυτήν κατηγορία.