Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Στα κυρία δομικά στοιχεία της μοτοσυκλέτας, το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο με το προσθαφαιρούμενο υποπλαίσιο, συνεργάζεται με ένα ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι. Κατασκευασμένα όλα με προδιαγραφές σκληρής χρήσης, έχουν σαν μοναδικό στόχο την κορυφαία οδική συμπεριφορά σε άσφαλτο και χώμα. Με γνώμονα ότι το DS900X είναι ένα γνήσιο adventure που έχει κατασκευαστεί για να πηγαίνει κυριολεκτικά παντού, εξοπλίζεται με ακτινωτούς τροχούς 21-17 ιντσών και tubeless ελαστικά Pirelli Scorpion Trail II σε διαστάσεις 90/90–21 και 150/70-17. Οι αναρτήσεις της ΚΥΒ είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, αποτελούμενες από ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. και μονό αμορτισέρ με μεγάλες διαδρομές 207χιλ. και 198 χιλ. αντίστοιχα., ενώ η ύπαρξη stabilizer τιμονιού φροντίζει για την επιθυμητή σταθερότητα του συνόλου στις υψηλές ταχύτητες. Η Brembo κοσμεί το σύστημα πέδησης με τετραπίστονες δαγκάνες να επενεργούν σε διπλά δισκόφρενα 305χιλ. μπροστά και δαγκάνα μονού εμβόλου σε δίσκο 265χιλ. πίσω. Το δικάναλο ABS τελευταίας γενιάς μπορεί να απενεργοποιηθεί για οδήγηση στο χώμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Δοκιμή Voge DS900X: Το τυχερό 9άρι
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.