Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Τα μηνύματα ήταν ήδη ενθαρρυντικά μετά την σύντομη οδηγική εμπειρία που είχαμε με το DS900X στην προ ολίγων μηνών επίσκεψη μας στο εργοστάσιο της Voge στην Κίνα και επιβεβαιωθήκαν με τον καλύτερο τρόπο και στην αναλυτική δοκιμή και επί ελληνικού εδάφους. ¶νετη θέση οδήγησης, ελαφριά αίσθηση και ευκολία στις αλλαγές κατεύθυνσης είναι πράγματα που διαπιστώνεις από την αρχή της συμβίωσης μαζί του. Η χαμηλή σέλα και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού είναι ευεργετικά πλεονεκτήματα σε επιτόπιες μανούβρες και στενά περάσματα. Η Voge έχει σωστά ποντάρει πάνω στην ευχρηστία καθώς μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας πρέπει να σε προδιαθέτει να την χρησιμοποιείς παντού και πάντα χωρίς δεύτερες σκέψεις. Το DS900X λοιπόν είναι ένα όχημα παντός καιρού και συνθηκών. Θα επιτελέσει απροβλημάτιστα τα αστικά του καθήκοντα, κινούμενο με άνεση στο κυκλοφοριακό κομφούζιο και χωρίς ασύμφορες καταναλώσεις. Βασικό ρόλο σε αυτό παίζει και ο ροπάτος κινητήρας με τη σωστή κλιμάκωση και την εύρυθμη λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών. Ζωηρός στις χαμηλομεσαίες, θα «κουβαλήσει» ξεκούραστα το DS όπου του ζητηθεί, ενώ απολαμβάνει να δουλεύει ψηλά ξεδιπλώνοντας τη δύναμη του όσο κοκκινίζει το στροφόμετρο. Τα αποθέματα ισχύος είναι πάντοτε αρκετά για προσπεράσεις με τις ενδιάμεσες ρεπρίζ να εκτελούνται άμεσα όπως δείχνουν και οι μετρήσεις 60-120 σε 5,48δ. με 4η σχέση και 60-160 σε 9,54δ. Το DS900X πετυχαίνει πολύ καλά νούμερα και από στάση με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 4,4δ. , ένας πολύ καλός χρόνος που βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Τα modes του κινητήρα αλλάζουν πανεύκολα ακόμα και όταν κινείσαι, διαφοροποιώντας την απόκριση και την απόδοση, ενώ και η απενεργοποίηση του traction γίνεται πιέζοντας παρατεταμένα τον ίδιο διακόπτη. Αυτό ενεργοποιεί το χάρτη enduro και βγάζει εκτός λειτουργίας το ABS, που σημαίνει ότι δεν μπορείς να επιλέξεις ξεχωριστά, ή και τα δύο off ή τίποτα. Οι ειδικές ρυθμίσεις για το χώμα έρχονται να συναντήσουν τον 21αρη τροχό και τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με τις μεγάλες διαδρομές, αφήνοντας μεγάλα περιθώρια παιχνιδιού εκτός δρόμου.
    Το DS900X δεν είναι σε καμία περίπτωση endurο δεν είναι άλλωστε αυτός ο σκοπός του, όμως ο διττός χαρακτήρας του επιτρέπει και με το παραπάνω να «βυθιστείς» με ασφάλεια σε χωμάτινες περιπέτειες.
    Χάρη στο καλορυθμισμένο πιρούνι, πέτρες και νεροφαγώματα δεν αποτελούν πρόβλημα, ενώ μικρές αλλαγές στην προφόρτιση του πίσω αμορτισέρ βελτιώνουν περισσότερο την εικόνα στο πίσω μέρος. Οι αναρτήσεις δουλεύουν εξαιρετικά και στην άσφαλτο, εκεί που θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του DS. Μεταφέρουν την απαιτούμενη πληροφόρηση χωρίς να γίνονται φορτικές, την ώρα που το πλαίσιο είναι στιβαρό και θαρρείς ότι μπορεί να αντέξει ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Πολύ καλή εικόνα παρουσιάζει και το σύστημα πέδησης καθώς οι δαγκάνες της Brembo προσφέρουν δύναμη και αποτελεσματικότητα με το 100-0 να ολοκληρώνεται σε 43,2 μέτρα, επίδοση άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Το μεγάλο adventure της Voge αποτελεί και ένα πολύ καλό εκδρομικό εργαλείο.
    Με πλούσιο εξοπλισμό που σε βάζει στο σαλόνι του σπιτιού σου, καταπίνει χιλιόμετρα προσφέροντας σωστή ανεμοκάλυψη στον κορμό αλλά και στο κεφάλι, αρκεί η ζελατίνα να είναι στην πάνω θέση. Μπορείς να καλύψεις μεγάλες αποστάσεις με ταχύτητες 120-140χλμ.  και το cruise ενεργοποιημένο, ή να διασκεδάσεις σε φιδίσιες διαδρομές με το shifter να αγκαλιάζει κάθε σχέση του κιβωτίου από τη μια στροφή στην άλλη. Το DS900X είναι απόλυτα σταθερό ακόμα και στα πολλά, ενώ ορισμένοι υψίσυχνοι κραδασμοί θα κάνουν την εμφάνιση τους μόνο κοντά στην τελική των 220+ χλ./ώρα., αν και η φύση της μοτοσυκλέτας δεν είναι ανελέητο κυνήγι με 200αρες στην εθνική.  

    Σελίδα 1Δοκιμή Voge DS900X: Το τυχερό 9άρι
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.