Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία

Το εργονομικό τρίγωνο σχηματίζει μια φιλική θέση οδήγησης που θα την οικειοποιηθεί πολύ γρήγορα το μεγαλύτερο μέρος των αναβατών. Η σέλα είναι δύο επιπέδων με μπόλικο αφρώδες και μεγάλα τμήματα, με το μπροστινό να είναι αρκετά πιο χαμηλό στα 825χιλ. από το έδαφος.  Αυτό σημαίνει ότι τα πόδια βρίσκουν εύκολα πρόσβαση στο έδαφος ανεξαρτήτως σωματότυπου. Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον κορμό μέσα στη μοτοσυκλέτα και κοντά στο τιμόνι με τα γόνατα να σχηματίζουν άνετες γωνίες κατάλληλες για μεγάλες αποστάσεις. Εξίσου άνετα κάθεται και ο συνεπιβάτης, με τις μεγάλες χειρολαβές να προσφέρουν επιπλέον στήριξη. Το DS900X εντυπωσιάζει σε επίπεδο εξοπλισμού και ξεφεύγει από τα στάνταρ της κατηγορίας, καθώς εκτός από τα «συνηθισμένα».. βλέπε Keyless σύστημα εκκίνησης, ρυθμιζόμενες μανέτες , ρυθμιζόμενη ζελατίνα, κεντρικό σταντ, σχάρα, Cruise Control, θύρα USB και πρίζα παροχής ρεύματος. Διαθέτει επίσης προβολάκια ομίχλης με cornering λειτουργία,  αισθητήρα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, θερμαινόμενη σέλαθερμαινόμενα γκριπ και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών. Ειδική αναφορά πρέπει να γίνει και στην κάμερα καταγραφής Dash Cam! Λειτουργεί με MicroSD, ενεργοποιείται αυτόματα κάθε φορά που εκκινεί ο κινητήρας και μπορείς να τραβήξεις φωτογραφικά στιγμιότυπα με κάθε πάτημα του αντίστοιχου διακόπτη στα δεξιά του τιμονιού. Η έγχρωμη 7άρα TFT οθόνη προσφέρει πληθώρα ενδείξεων με μεγάλη ευκρίνεια ανεξαρτήτως συνθηκών. Μπορεί να συνδεθεί με smartphone μέσω Bluetooth για διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει η λειτουργία πλοήγησης. Για να μην αποσπάται η προσοχή του αναβάτη από το δρόμο, όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από διακόπτες στις δύο μεριές του τιμονιού. Αν και εργονομικά τοποθετημένοι δεν προδιαθέτουν σχεδιαστικά, ενώ αυτός των προειδοποιητικών φλας είναι σκληρός στη χρήση και χωρίς αίσθηση ανάδρασης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Δοκιμή Voge DS900X: Το τυχερό 9άρι
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.