Αλλαγμένη είναι η εμφάνιση του μοντέλου, με νέα φωτιστικά σώματα εμπρός που διαμορφώνουν ένα νέο μούτρο. Ο κεντρικός προβολέας LED συνεργάζεται με διπλά φώτα ημέρας DRL για μία δυναμική εμφάνιση. Στην θέση οδήγησης, νέα είναι η σέλα και η τοποθέτηση τιμονιού και μαρσπιέ αλλά και η LCD οθόνη. Ο κινητήρας είναι ολοκαίνουργιος για το μοντέλο και, ενώ παραμένει στα 125 κ.εκ., φέρει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA. Ο εκκεντροφόρος έχει δύο προφίλ ανοίγματος των βαλβίδων, που αλλάζουν ηλεκτρομαγνητικά στις 7.400 στροφές για την βέλτιστη απόδοση ισχύος σε όλο το φάσμα στροφών. Ο κινητήρας αποδίδει την μέγιστη ισχύ του στις 10.000 στροφές, κατά 1.000 υψηλότερες από την προηγούμενη γενιά, ενώ φέρει νέα εξαρτήματα για ομαλότερη λειτουργία. Ο συμπλέκτης του νέου MT-125 είναι τύπου ολίσθησης-υποβοήθησης, για ελαφρύτερη αίσθηση στην μανέτα και ομαλότερα κατεβάσματα.
Το MT-125 φέρει νέο πλαίσιο, για μια νέα ολική σχεδιαστική αλλά και γεωμετρική γλώσσα. Στο πλαίσιο αυτό, το νέο ρεζερβουάρ είναι ελαφρώς μικρότερο, για καλύτερη ενσωμάτωση στις σχεδιαστικές γραμμές και τις μικρές διαστάσεις του μοντέλου, ενώ το μεταξόνιο έχει μειωθεί κατά 30 χιλιοστά, στα 1.325 mm. Η γεωμετρία έχει ανασχεδιαστεί και χρησιμοποιείται νέο ψαλίδι, με την συνολική ακαμψία του μοντέλου να είναι αναθεωρημένη. Το ελαστικό πίσω έχει μεγαλώσει σε πλάτος, φτάνοντας τα 140 χιλιοστά. Το πιρούνι εμπρός έχει διάμετρο 41 χιλιοστών, ενώ πίσω χρησιμοποιείται monoshock αμορτισέρ στο νέο ψαλίδι. Το φρένο εμπρός έχει διάμετρο 292 χιλιοστά, ενώ ο δίσκος συνεργάζεται με ακτινική δαγκάνα. Το Yamaha MT-125 είναι διαθέσιμο σε 3 χρώματα: Storm Fluo, Icon Blue και Tech Black.