Η οικογένεια των ΜΤ είναι ιδιαιτέρα επιτυχημένη με επιλογές σε κάθε κυβισμό, μέχρι τα 1000 κυβικά του Yamaha MT-10, το οποίο έχει σκοπό να βάλει την σπορ οδήγηση και τον όρο streetfighter στην καθημερινότητά σου.

Yamaha MT-10

Ο πόλεμος των εντυπώσεων συνηθίζεται στην κατηγορία των streetfighters και η ΜΤ-10 είναι στην πρώτη γραμμή καθώς δεν δυσκολεύεται να τραβήξει τα βλέμματα πάνω της, υιοθετώντας την ιαπωνική κουλτούρα σε κάθε της γραμμή ξεχωρίζοντας έτσι από τον ανταγωνισμό. Η αιχμηρή μάσκα φιλοξενεί τον διπλό LED προβολέα και το μικρό ζελατινάκι το οποίο φτάνει μέχρι το ύψος των οργάνων, ενώ η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα ακολουθεί την ίδια Brutal σχεδιαστική φιλοσοφία ώστε ακόμα και σταματημένη να δείχνει τις προθέσεις της. Η MT-10 θα εκπλήξει ευχάριστα αυτόν που θα βρεθεί στη σέλα του, η οποία είναι αρκετά ευρύχωρη διαθέτοντας το απαραίτητο αφρώδες. Το σώμα τοποθετείται σε αρκετά όρθια στάση με μια ελαφριά κλίση προς τα εμπρός που συμβάλλει στην σπορ οδήγηση, ενώ το τιμόνι βρίσκεται σε ιδανική απόσταση για τα χέρια. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ευανάγνωστη οθόνη LCD με κάθε απαραίτητη πληροφορία, ενώ οι διακόπτες είναι λειτουργικοί και εναλλάσσουν τις ενδείξεις της οθόνης χωρίς να χρειάζεται να απομνημονεύσεις  πολύπλοκα μενού.

Ο γνωστός από το R1 τετρακύλινδρος σε σειρά 1000αρης κινητήρας με τον crossplane στρόφαλο έχει δεχθεί τις απαραίτητες επεμβάσεις για να ταιριάξει στον χαρακτήρα του ΜΤ-10. Το ζητούμενο ήταν η γεμάτη απόδοση και η ροπάτη λειτουργία στο χαμηλομεσαίο φάσμα στροφών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται δύναμης  ψηλά. Το αντίθετο μάλιστα... Αρκεί ένα άνοιγμα του (ride by wire) γκαζιού για να καταλάβεις ότι οι 160 ίπποι στις 11.500 σ.α.λ  μόνο λίγοι δεν είναι για γυμνή μοτοσυκλέτα. Το ΜΤ-10 διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη, 3 χάρτες απόδοσης και Traction Control 3 επιπέδων ώστε η ισχύς να περνά με ασφάλεια σε κάθε τύπο οδοστρώματος, ενώ πλέον το quickshifter διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό.

Το Deltabox πλαίσιο βασίζεται  στην κορυφαία superbike της ιαπωνικής εταιρίας R1 και υπόσχεται σταθερότητα αλλά και ευελιξία χάρη στο αρκετά μικρό μεταξόνιο των 1.400χιλ. Η ακαμψία του πλαισίου διαφέρει για την περίπτωση της MT-10, όπως και το υποπλαίσιο που  κατασκευάζεται από ατσάλι για να μπορεί να δεχτεί χωρίς προβλήματα τόσο τον συνεπιβάτη όσο και τις διαθέσιμες βαλίτσες από τον κατάλογο των αξεσουάρ. Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ της KYB και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας που εδράζεται με μοχλικό στο μακρύ αλουμινένιο ψαλίδι, ενώ την εικόνα συμπληρώνει το σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Την πέδηση της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 320χιλ με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 220χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, χωρίς  φυσικά να λείπει το ABS.

Η τιμή του ΜΤ-10 είναι στα 14.900 ευρώ


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ