Είναι GS και το δείχνει. Αυτός άλλωστε ήταν και ο σκοπός των σχεδιαστών όπως χαρακτηριστικά μας ανέφεραν. Με βασικά στοιχεία το μπροστινό φτερό, τη ζελατίνα το κοντό-ψηλό πίσω μέρος και τους μεγάλους πεντάμπρατσους τροχούς να τονίζουν τον adventure χαρακτήρα, δείχνει αμέσως ότι πρόκειται για GS, θυμίζοντας μοτοσυκλέτα μεγαλύτερης κατηγορίας. Το ρεζερβουάρ είναι αρκετά μεγάλο με χωρητικότητα 11 λίτρων και μαζί με τα αιχμηρά πλαϊνά καπάκια συμβάλλει στη σύγχρονη εμφάνιση του μοντέλου. Το G310GS μαζί με το G310R κατασκευάζεται στην Ινδία στο εργοστάσιο της TVS, τηρώντας όμως αυστηρά τις προδιαγραφές που έχει θέσει το τμήμα εξέλιξης της BMW στη Γερμανία. Έτσι η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας, κάτι που διακρίνεται εύκολα τόσο από την ποιότητα των πλαστικών όσο και από τη βαφή. Στην παρουσίαση είδαμε από κοντά τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς που αποτελούνταν από κόκκινο, μαύρο και το χαρακτηριστικό άσπρο (μπλε-κόκκινες λεπτομέρειες) της BMW που κατά τη γνώμη μας ήταν και το ομορφότερο.
μικρο σε σχεση με το versys 300χ....με 2 ατομα γονατιζει...δεν χωρανε καλα-καλα....και ανεβαζει και το κοστος σε σερβις...επισης δεν ειναι διπλου χαρακτηρα...μη σας γελαει το μπροστινο μερος !
μικρο σε σχεση με το versys 300χ....με 2 ατομα γονατιζει...δεν χωρανε καλα-καλα....και ανεβαζει και το κοστος σε σερβις...επισης δεν ειναι διπλου χαρακτηρα...μη σας γελαει το μπροστινο μερος !