Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 420cc με 48 ίππους και Easy Ride Clutch Τροχοί 19 και 17 ιντσών, φρένα Brembo, cornering ABS, απενεργοποιήσιμο Εμφάνιση εμπνευσμένη από τα μεγαλύτερα μοντέλα, αναμένεται το αργότερο το 2026 Βάρος 178 κιλά και τελική 170χλμ/ώρα
Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 420cc με 48 ίππους και Easy Ride Clutch
Η BMW παρουσίασε τo πρωτότυπο F 450 GS Concept το οποίο θα είναι και το μοντέλο παραγωγής. Με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 420 κυβικών και ισχύ 48 ίππους, στα όρια της Α2 κατηγορίας, με διάμετρο και διαδρομή εμβόλων 72mm x 51,6 mm αντίστοιχα. Η BMW έχει αναπτύξει μια νέα διάταξη στροφάλου περισσότερες πληροφορίες για την οποία δεν έχουν γίνει γνωστές. Εκτός από έναν νέο τύπο συμπλέκτη που ονομάζεται "Easy Ride Clutch", θα διατίθεται επίσης προαιρετικά quickshifter. Η τελική της ταχύτητα θα φτάνει τα 170χλμ/ώρα σύμφωνα με την BMW.
Τροχοί 19 και 17 ιντσών, φρένα Brembo, cornering ABS, απενεργοποιήσιμο
Οι τροχοί της F450 GS είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω με μήκος μεταξονίου είναι 1.465 χιλιοστά. Το βάρος της γεμάτη ανακοινώνεται στα 178 κιλά με 14λιτρο ρεζερβουάρ. Στο σύστημα φρένων συναντάμε ένα δισκόφρενο στον κάθε τροχό με τετραπίστονες δαγκάνες Brembo. Εξοπλίζεται επίσης με cornering ABS, το οποίο είναι απενεργοποιήσιμο για off-road χρήση.
Εμφάνιση εμπνευσμένη από τα μεγαλύτερα μοντέλα, αναμένεται το αργότερο το 2026
Τα LEDφώτα είναι σε μορφή X, εμπνευσμένα από το μεγαλύτερο μοντέλο R1300 GS, όπως και η ΤFTοθόνη 6,5 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone. Οι διακόπτες στο τιμόνι θυμίζουν και αυτοί τα μεγαλύτερα μοντέλα GS, μαρτυρώντας ίσως περισσότερες λειτουργίες πέρα από τα διαφορετικά riding modes. Σύμφωνα με την παρουσίαση της BMW, θα γίνει αναπροσαρμογή του ύψους της σέλας στο μοντέλο παραγωγής, ώστε να είναι φιλικό προς τους αρχάριους αναβάτες. Αναμένεται να το δούμε στην αγορά τέλη του 2025 ή αρχές του 2026.