Την πόλη της Βαρκελώνης επέλεξε η BMW για να παρουσιάσει τη νέα G310GS. Μια μοτοσυκλέτα που αναλαμβάνει να σηκώσει το βάρος του ονόματος GS, στη νέα κατηγορία στην οποία εισέρχεται η Βαυαρική εταιρία. Εμείς βρεθήκαμε εκεί για να διαπιστώσουμε αν η νέα μοτοσυκλέτα αντεπεξήλθε στις υποχρεώσεις της.
Όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι τα τελευταία χρόνια, οι μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα των πωλήσεων σε παγκόσμια κλίμακα. Μια από τις κατηγορίες που φαντάζει ιδανική για τις συνθήκες της Ελλάδας και αναμένεται να πρωταγωνιστήσει σύντομα, είναι αυτή των On-Off 250-300κ.εκ. BMW και On-Off, είναι δύο λέξεις άρρηκτα συνδεδεμένες, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το ορόσημο GS. Αφού το πρώτο βήμα έγινε επιτυχώς με την G310R, έφτασε η ώρα να εμπλουτιστεί η γκάμα με ένα all-round μοντέλο. Την παρατηρήσαμε, την οδηγήσαμε, μιλήσαμε με τους υπεύθυνους παραγωγής και σας παρουσιάζουμε τη νέα G310GS.
μικρο σε σχεση με το versys 300χ....με 2 ατομα γονατιζει...δεν χωρανε καλα-καλα....και ανεβαζει και το κοστος σε σερβις...επισης δεν ειναι διπλου χαρακτηρα...μη σας γελαει το μπροστινο μερος !
μικρο σε σχεση με το versys 300χ....με 2 ατομα γονατιζει...δεν χωρανε καλα-καλα....και ανεβαζει και το κοστος σε σερβις...επισης δεν ειναι διπλου χαρακτηρα...μη σας γελαει το μπροστινο μερος !