Εισαγωγή μπροστά - εξαγωγή πίσω και κύλινδρος με αντίθετη κλίση, είναι κάτι που δεν συναντας συχνά.

    Κινητήρας - Τεχνολογικός νεωτερισμός

    Η καινοτόμα σχεδίαση του κινητήρα και της τοποθέτησης του, έχει περάσει αυτούσια από το G310R και αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της μοτοσυκλέτας, αφού με την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις εύκολα ότι διαφέρει από τα συνηθισμένα. Βλέπουμε λοιπόν έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 313 κ.εκ με σύστημα ψεκασμού, περιστρεμμένο κατά 180 μοίρες με την εισαγωγή στο εμπρός και την εξαγωγή στο πίσω μέρος. Εκτός λοιπόν από τα οφέλη στην απόδοση που παρέχει ο εισερχόμενος αέρας στο τμήμα της εισαγωγής, η διάταξη και ο σχεδιασμός του κινητήρα επέτρεψε στους σχεδιαστές να πετύχουν καλύτερη κατανομή των μαζών, διατηρώντας  και το κέντρο βάρους χαμηλά. Το σημείο που διαφοροποιείται από το G310R είναι ο λαιμός της εξάτμισης που έχει αλλάξει, μιας και το τελικό στο GS βρίσκεται πιο ψηλά. Η απόδοση έχει παραμείνει στους 34 ίππους στις 9.500 σ.α.λ με 2,85 κιλά ροπής στις 7.500 σ.α.λ. καλύπτοντας φυσικά και τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 4.

    • νεκταριος

      μικρο σε σχεση με το versys 300χ....με 2 ατομα γονατιζει...δεν χωρανε καλα-καλα....και ανεβαζει και το κοστος σε σερβις...επισης δεν ειναι διπλου χαρακτηρα...μη σας γελαει το μπροστινο μερος !