Το πλαίσιο αποτελείται από το ατσάλινο χωροδικτύωμα με το επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο που έχουμε δει και στο G310R συνεργάζεται όμως με διαφορετικές αναρτήσεις, ώστε να συμβαδίζουν με τον χαρακτήρα του μοντέλου. Το μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι έχει διάμετρο 41 χιλ και μεγάλη διαδρομή 180 χιλ, όπως ακριβώς και το μονό πίσω αμορτισέρ, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Η τοποθέτηση του κινητήρα, επέτρεψε στους σχεδιαστές να χρησιμοποιήσουν ένα αρκετά μακρύ ψαλίδι 650χιλ αυξάνοντας έτσι τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας, χωρίς να μεγαλώσει το μεταξόνιο και να χαθεί η ευελιξία. Στον τομέα τον φρένων, εξοπλίζεται με μια ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα της Bybre και δίσκο 300χιλ μπροστά ενώ πίσω συναντάμε μια μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 240χιλ με ικανοποιητική απόδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και το σύστημα ABS το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί, αυξάνοντας τις δυνατότητες για κίνηση σε χωμάτινες διαδρομές.
μικρο σε σχεση με το versys 300χ....με 2 ατομα γονατιζει...δεν χωρανε καλα-καλα....και ανεβαζει και το κοστος σε σερβις...επισης δεν ειναι διπλου χαρακτηρα...μη σας γελαει το μπροστινο μερος !
μικρο σε σχεση με το versys 300χ....με 2 ατομα γονατιζει...δεν χωρανε καλα-καλα....και ανεβαζει και το κοστος σε σερβις...επισης δεν ειναι διπλου χαρακτηρα...μη σας γελαει το μπροστινο μερος !