Η 1η μέρα στην όμορφη Βαρκελώνη, πέρασε με την παρουσίαση και τη γνωριμία των υπεύθυνων παραγωγής της νέας μοτοσυκλέτας. Το πρωί της επόμενης, μια πλειάδα μοτοσυκλετών περίμενε στο παρκινγκ του πολυτελέστατου ξενοδοχείου, ώστε να ξεκινήσει και το οδηγικό κομμάτι. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα, παρατηρήσαμε την ευκολία στο χειρισμό και την ευελιξία που χαρακτηρίζει τη νέα GS, έχοντας τα προσόντα που πρέπει να έχει κάθε μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας. Η θέση οδήγησης δεν κουράζει καθόλου, και σου επιτρέπει να κινηθείς και έκτος αστικών ορίων. Έτσι ξεκινήσαμε τη βόλτα από τον αυτοκινητόδρομο, όπου κινούμασταν άνετα με ταχύτητες ακόμα και κοντά στην τελική της μοτοσυκλέτας χωρίς να πιεζόμαστε ούτε εμείς αλλά ούτε και το GS. Μια ψηλότερη ζελατίνα βέβαια, πιστεύουμε ότι θα ήταν η ιδανική προσθήκη ώστε να υπάρχει ακόμα καλύτερη προστασία από τον αέρα σε αυτές τις συνθήκες. Το δεύτερο κομμάτι περιλάμβανε δρόμο με στροφές όπου το GS έδειξε να μην δυσκολεύεται, ειδικά στην καλή άσφαλτο που συναντήσαμε. Το πλαίσιο είναι στιβαρό και μόνο αν επιμείνεις θα συναντήσεις τα όρια των σχετικά μαλακών αναρτήσεων, αφού επικεντρώνονται στο συνδυασμό άνεσης και χρηστικότητας εντός αλλά και εκτός δρόμου. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το GS και στο χώμα, σε μια διαδρομή 30 χιλιομέτρων που θύμιζε έντονα τα ελληνικά βουνά. Εκεί, ο 19 ιντσών μπροστινός τροχός, οι διαδρομές των αναρτήσεων αλλά και ο σπιρτόζικος κινητήρας αποδείχτηκαν πολύτιμοι σύμμαχοι, δείχνοντας ότι η νέα μοτοσυκλέτα έχει δυνατότητες για εξερευνήσεις ακόμα και εκεί που τελειώνει ο δρόμος.
Επιστρέφοντας, περάσαμε μέσα από την πόλη της Βαρκελώνης σε ώρα αιχμής. Ακριβώς οι συνθήκες που θέλαμε για να διαπιστώσουμε κατά πόσο το νέο μοντέλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καθημερινή μοτοσυκλέτα. Φυσικά μιας και είχαμε οδηγήσει το G310R είχαμε υψηλές προσδοκίες, και δεν μας απογοήτευσε. Το μεγάλο κόψιμο τιμονιού, η στενή σιλουέτα και η ελαφριά αίσθηση, κάνουν εύκολη τη διέλευση ανάμεσα στα αυτοκίνητα και μαζί με τον οικονομικό κινητήρα δείχνουν ότι η μικρή GS μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί και ως καθημερινό commuter.
μικρο σε σχεση με το versys 300χ....με 2 ατομα γονατιζει...δεν χωρανε καλα-καλα....και ανεβαζει και το κοστος σε σερβις...επισης δεν ειναι διπλου χαρακτηρα...μη σας γελαει το μπροστινο μερος !
μικρο σε σχεση με το versys 300χ....με 2 ατομα γονατιζει...δεν χωρανε καλα-καλα....και ανεβαζει και το κοστος σε σερβις...επισης δεν ειναι διπλου χαρακτηρα...μη σας γελαει το μπροστινο μερος !