Που θα φτάσει η αγορά των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών μέχρι το 2030;

Που θα φτάσει η αγορά των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών μέχρι το 2030;

- Από 9 δισεκατομμύρια θα ξεπεράσει τα 120 δις η αγορά ηλεκτρικών.
- Ετήσια αύξηση 19% προβλέπεται μέχρι το 2030.
- Η μεγαλύτερη ζήτηση στα μικρά σκούτερ, για Delivery.
- Στην Ευρώπη αναμένεται η μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση.

Από 30 δισεκατομμύρια θα ξεπεράσει τα 120 δις η αγορά ηλεκτρικών

Η ηλεκτροκίνηση μπαίνει όλο και πιο δυναμικά στη ζωή μας, με πολλούς από τους μεγάλους κατασκευαστές να αρχίζουν να βγάζουν και τα πρώτα τους ηλεκτρικά μοντέλα. Ταυτόχρονα, η παγκόσμια αγορά συνεχίζει να μεγαλώνει με ταχύ ρυθμό κάθε χρονιά που περνάει. Ήδη το 2022 για παράδειγμα έκλεισε με την αγορά των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών να αξίζει 30 δισεκατομμύρια δολάρια Η.Π.Α. και οι προβλέψεις μιλάνε για μια σχεδόν γραμμική αύξηση μέχρι το 2030, όπου η αγορά των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών παγκοσμίως αναμένεται να αξίζει λίγο πάνω από 120 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ετήσια αύξηση 19% προβλέπεται μέχρι το 2030

Αυτό σημαίνει ότι κάθε χρονιά προβλέπεται μια αύξηση της τάξεως του 19% στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, όσο οι κανονισμοί για τις υπόλοιπες κατηγορίες γίνονται πιο αυστηροί, όσο αυξάνονται οι υποδομές και όσο η ίδια η τεχνολογία των ηλεκτρικών εξελίσσεται. Ακόμη, αυτή τη στιγμή οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο δίνουν διευκολύνσεις στους πολίτες που επιθυμούν να περάσουν στην ηλεκτροκίνηση, με κινήσεις όπως επιδοτήσεις αγοράς και απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. Οι κινήσεις αυτές θα συνεχίσουν όσο τα κράτη προσπαθούν να φτάσουν πιο κοντά στις μηδενικές εκπομπές άνθρακα και έτσι η αγορά των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών επωφελείται, προσφέροντας μια οικονομική και οικολογική λύση.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η μεγαλύτερη ζήτηση στα μικρά σκούτερ, για Delivery

Μπορεί σε μεγάλες μοτοσυκλέτες επιδόσεων το πέρασμα από τους θερμικούς κινητήρες στους ηλεκτρικούς να είναι πολύ αργό (και είναι λογικό ακόμα), όμως στα δίκυκλα Commuter η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. Η ικανότητά τους να μετακινούνται με πολύ χαμηλό κόστος και να γλιτώνουν λεφτά από τα Service τα έχει ανάγει σε συμμάχους τν ανθρώπων που εργάζονται στον κλάδο των μεταφορών. Για παράδειγμα, η Βραζιλιάνικη εταιρεία διανομής, iFood, αποφάσισε να ανανεώσει το στόλο της και να προχωρήσει σε ένταξη ηλεκτρικών σκούτερ, υπολογίζοντας ότι θα γλιτώσει μέχρι και 70% του ετήσιου κόστους συντήρησης και κίνησης για τα εργαλεία διανομής της. Με τέτοια παραδείγματα καταλαβαίνουμε τα οικονομικά οφέλη που παρέχει η ηλεκτροκίνηση μέσα στις πόλεις και γίνεται έτσι κατανοητό, γιατί είναι αυτό το πεδίο που αναμένεται να πραγματοποιηθεί η μεγαλύτερη αύξηση του μεριδίου της αγοράς.

Στην Ευρώπη αναμένεται η μεγαλύτερη ποσοστιαία ετήσια αύξηση

Από την άλλη, σε γεωγραφικούς όρους η μεγαλύτερη ποσοστιαία ετήσια αύξηση αναμένεται να γίνει στην Ευρώπη. Σε απόλυτους αριθμούς προηγείται (όπως είναι λογικό λόγω του τεράστιου πληθυσμού της) η Ασία, όμως οι πολιτικές που ακολουθούν τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως οι ζώνες κυκλοφορίας για ηλεκτρικά στα κέντρα των πόλεων, ή το πλάνο για τοποθέτηση ταχυφορτιστών κάθε 60 χιλιόμετρα στις κεντρικές εθνικές αρτηρίες και στους δρόμους που οδηγούν σε αυτές, θα τραβήξουν σίγουρα την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων προς τα πάνω, μαζί με τις μοτοσυκλέτες. Πραγματικά, το βασικό πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης αυτή τη στιγμή είναι η έλλειψη ολοκληρωμένων υποδομών για την υποστήριξη ενός μεγαλύτερου στόλου. Αν αυτό το πρόβλημα ξεπεραστεί, είναι δεδομένο ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα στραφούν στην ηλεκτροκίνηση και η Ευρωπαϊκή Ένωση δουλεύει ακριβώς πάνω σε αυτόν τον τομέα.