Aprilia RS 457 - Test

Aprilia RS 457 - Test
5 Φωτογραφίες »

Εκπληρώνει το μοτο "Be a Racer"στην Α2 κατηγορία
Δικύλινδρος εν σειρά 457cc με 47,6 ίππους και 43,5 Nm ροπή
Απενεργοποιήσιμα TC και ABS με 3 Riding Modes
Στα 175 κιλά γεμάτο με το 0-100χλμ/ω στα 5,3sec

APRILIA: Black Friday με όφελος έως 2.000ε Advertisement

Τιμή: 7.199 ευρώ
+: Κινητήρας, Φρένα, Οδηγική συμπεριφορά
-: Ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, άνεση
Τι ζητάς από μία supersport μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού; Να είναι ελαφριά και εύκολη στον χειρισμό, να έχει διαχειρίσιμη ισχύ αλλά και να είναι ασφαλής. Ο "άσος" που ψάχνεις στο μανίκι σου λοιπόν, είναι το νέο RS 457 της Aprilia, το οποίο με την οδηγική του συμπεριφορά, την ισχύ που εξαντλεί τα όρια της Α2 κατηγορίας και το χαμηλό του βάρος, συμπληρώνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο στις supersport μοτοσυκλέτες. Ο "άσος σπαθί" εδώ, προσομοιάζει τις επιδόσεις του, που το τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας και τον "κοφτερό" χειρισμό του αντίστοιχα, ενώ η επιλογή του δεν ενέχει ρίσκα, όπως στα όσα περιγράφονται στο γνωστό "The Ace of Spades" των Motorhead.
Παρά το γεγονός ότι η Aprilia μπήκε πιο πρόσφατα στον κόσμο των αγώνων, έχει παράδοση στην κατασκευή sport μοτοσυκλετών, μετρώντας πλέον 54 τίτλους σε μία ιστορία που συμπληρώνει μόλις 32 χρόνια. Φέρνει λοιπόν στην αγορά, το πρώτο της μοντέλο στην Α2 κατηγορία και το κάνει ηχηρά, με ένα δικύλινδρο Supersport στα 457cc που αποκτά τα καλύτερα χαρακτηριστικά στην κατηγορία του. Ο λόγος για το νέο RS 457 που μπορεί να γίνει ο δάσκαλός σου στην σπορ οδήγηση.

 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά