Το πλαίσιο δύο δοκών από χυτό αλουμίνιο του Aprilia RS 457, είναι ολοκαίνουριο και έχει αναπτυχθεί αποκλειστικά για το μοντέλο, ενώ είναι αρκετά άκαμπτο ώστε να δίνει στον αναβάτη την πληροφόρηση που χρειάζεται στην σπορ οδήγηση. Σε συνδυασμό με το επίσης αλουμινένιο δίμπρατσο ψαλίδι, το βάρος διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα, μόλις 175 κιλά γεμάτη, δημιουργώντας το μοντέλο με τις καλύτερες επιδόσεις στην Α2 κατηγορία που κυκλοφορεί στην αγορά.
Οι αναρτήσεις που τοποθετούνται στο πλαίσιό του, αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ εμπρός με διαδρομή 120 χλστ και ρυθμιζόμενη προφόρτιση , ενώ πίσω υπάρχει ένα monoshock αμορτισέρ με διαδρομή 130 χλστ και επίσης ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Στη σύνδεση πλαισίου και ψαλιδιού δεν υπάρχει μοχλικό, κάτι που σε ένα βαθμό συνδράμει επίσης στη διατήρηση του βάρους χαμηλά, ενώ οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες για σπορ οδήγηση. Στο σύστημα πέδησης του μικρού "όπλου" της Aprilia υπάρχει ένας μεγάλος, πλευστός δίσκος 320 χλστ εμπρός, με τετραπίστονη δαγκάνα της ByBre, η λειτουργία της οποίας είναι εποπτευόμενη από μονάδα ABS. Σύμφωνα με την Aprilia, η απόφαση χρήσης μονού δίσκου εμπρός αποσκοπεί στην μείωση των μη αναρτώμενων στροφικών μαζών, η οποία συμβάλλει περισσότερο στην βελτίωση των επιδόσεων από αντίστοιχες μάζες επάνω στην μοτοσυκλέτα που δεν περιστρέφονται, ενώ κρατά και το κόστος σε χαμηλότερα επίπεδα. Πίσω τοποθετείται ένας δίσκος 220 χλστ με δαγκάνα 2 εμβόλων, δίνοντας μάλιστα στον αναβάτη την επιλογή απενεργοποίησης της λειτουργίας του ABS.