Με την επιλογή αγοράς μίας supersport μοτοσυκλέτας, πρώτο μέλημα του αναβάτη δεν είναι σίγουρα η άνεση, καθώς οι μοτοσυκλέτες αυτές προορίζονται για άλλη χρήση. Παρά το γεγονός ότι τα clip-on δεν είναι τοποθετημένα χαμηλότερα από την τιμονόπλακα, όπως πολλές φορές συνηθίζεται, η θέση οδήγησης του RS 457 είναι αρκετά "πολεμική". Τα μαρσπιέ φέρνουν τα πόδια ψηλά και προς τα πίσω και η σκυφτή στάση του αναβάτη τον προετοιμάζει για κάθε στροφή που θα βρεθεί στο διάβα του. Το σχήμα της σέλας είναι εργονομικό, αλλά το υλικό της είναι αρκετά σκληρό με αποτέλεσμα να κουράζει μετά από μία με δύο ώρες συνεχόμενης οδήγησης. Σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, ανακαλύψαμε πως η θέση του συνεπιβάτη, τον τοποθετεί σε μία ανέλπιστα άνετη στάση για τα δεδομένα της κατηγορίας, με τις χειρολαβές να ενσωματώνονται εξαιρετικά στον σχεδιασμό της ουράς και να προσφέρουν καλή στήριξη.
Οδηγώντας σε επαρχιακό δρόμο χωρίς φωτισμό το βράδυ, οι προβολείς μας άφησαν πολύ θετικές εντυπώσεις, αφού παρέχουν ισχυρή δέσμη και επακολούθως ορατότητα. Αντικρίζοντας το τιμόνι, αριστερά θα βρεις ένα joystick με 4 βελάκια με την χρήση του οποίου θα πλοηγηθείς στα διαφορετικά interfaces της TFT οθόνης 5 ιντσών. Στο δεξί σου χέρι θα βρεις ένα μπουτόν κάτω από την μίζα, από το οποίο μπορείς γρήγορα να επιλέξεις ανάμεσα στα 3 Riding Modes, ενώ μπορείς να το κάνεις και από το Joystick και για να χρησιμοποιήσεις το Lap Timer, αρκεί να επιλέξεις το κατάλληλο Interface και κινούμενος, να πατήσεις το σινιάλο προσπέρασης ώστε ο χρόνος να ξεκινήσει να μετρά. Με την καταγραφή του κάθε γύρου μάλιστα, αποθηκεύεται και η στιγμιαία ταχύτητα της μοτοσυκλέτας την στιγμή που πέρασες το Start/Finish και πάτησες το κουμπί.