Τα δύο 900αρια είναι
κατασκευασμένα πάνω σε γερές βάσεις. Τοατσάλινο
monocoque πλαίσιο τύπου
γέφυρας που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του, παρέχει αυξημένη
ακαμψία στρέψης και σταθερότητα. Για τις
ανάγκες του XR
και του R,έχει τροποποιηθεί με μικρότερο μεταξόνιο και
με διαφορετική γωνιά τιμονιού. Το επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο έχει
επανασχεδιαστεί ειδικά για τα δύο μοντέλα. Είναι πιο λεπτό και διατηρεί το ύψος της σέλας σε χαμηλά
επίπεδα. Το ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένο από πλαστικό, για πρώτη φορά
σε μοτοσικλέτα παραγωγής και μπορεί να αποθηκεύσει 15,5 λίτρα καυσίμου στην
περίπτωση του XR και 13
λίτρα εφόσον μιλάμε για το R.
Στο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι εδράζει ένα monoshock αμορτισέρ με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη λειτουργία της προφόρτισης ελατηρίου και της απόσβεσης
επαναφοράς μέσω του DynamicESA,
ενώ μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών. Το ψηλότερο
XR έχει διαδρομή ανάρτησης
170 χιλιοστά μπροστά και 172 χιλιοστά πίσω με το R να έχει 135 και 142 χιλιοστά
αντίστοιχα. Τα δύο μοντέλα μοιράζονται επίσης και το ίδιο σύστημα πέδησης, το οποίο αποτελείται από πλευστούς δίσκους
320 χιλιοστών με τετραπίστονες ακτινικές
δαγκάνες της Brembo
μπροστά και ένα δίσκο 265 χιλιοστών με πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω.