Ο δικύλιδρος των 895 κ.εκ. αγγίζει τους 105 ίππους και λειτουργεί σε διάταξη στροφαλοφόρου 90 μοιρών. Εξοπλίζεται με το νέο σύστημα MSR.

    Κινητήρας

    O γνωστός μας κινητήρας από το F 850 GS βελτιώθηκε και είναι τώρα πιο δυνατός και καθαρότερος (Euro 5 ready) σε καυσαέρια. Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά, διαθέτει στρόφαλο με διάταξη 90 μοιρών και διαστήματα ανάφλεξης κάθε 270/450 μοίρες. Παράλληλα, ο διπλός αντικραδασμικός άξονας εξομαλύνει τους όποιους κραδασμούς του μοτέρ. Πλέον έχει μεγαλώσει σε χωρητικότητα χάρη στη μεγαλύτερη διάμετρο των εμβόλων φτάνοντας από τα 853 στα 895 κυβικά εκατοστά, ενώ παράλληλα έχει ανασχεδιαστεί και η κεφαλή των κυλίνδρων. Έτσι η μέγιστη ισχύς φτάνει πλέον τους 105 ίππους στις 8.750 σ.α.λ., 10 περισσότερους από το F 850, με βελτίωση κυρίως στις μεσαίες στροφές με 8,4 kg-m να είναι διαθέσιμα από τις 4.500 έως τις 8.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 9,4 kg-m στις 6.500 σ.α.λ. Εκτός από τον συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, μια νέα προσθήκη αυτή του ηλεκτρονικού ελέγχου ροπής του κινητήρα (MSR) εμποδίζει την ολίσθηση του πίσω τροχού σε απότομο κλείσιμο του γκαζιού ή απότομο κατέβασμα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ