Το ημερολόγιο έχει σημαδέψει τέλη Γενάρη και η θερμοκρασία
στην Αλμερία αγγίζει τους 18 βαθμούς. Δεν θα μπορούσαμε να βρούμε ιδανικότερες
συνθήκες για την παρουσίαση των νέων μοντέλων της BMW και
συγκεκριμένα στο γυμνό roadster F
900 R και
την νέα προσθήκη στα μεσαία adventure,
F 900 XR.
Τα δύο 900αρια χαρακτηρίζονται από ουδέτερη συμπεριφορά που δεν θα φοβίσει ακόμα και τον λιγότερο μυημένο. Ο βασικός στόχος για ευκολία χειρισμού και ασφαλείς μεταβάσεις έχει επιτευχθεί στο μάξιμουμ. Στο R, η μικρότερη διαδρομή των αναρτήσεων και η μικρότερη απόσταση από το έδαφος αφήνουν μεγαλύτερα περιθώρια για να πιέσεις, ενώ και στο XR θα δεις σχετικά εύκολα την ένδειξη 45 μοιρών στην οθόνη, σημείο όπου τα μαρσπιέ θα ξύσουν την άσφαλτο. Η αύξηση του κυβισμού συνοδεύεται από μεγαλύτερη ελαστικότητα στις χαμηλομεσαίες στροφές, αλλά για να ανακαλύψεις τα 10 περίσσια άλογα θα πρέπει να κουλουριάσεις το στροφόμετρο. Οι 105 ίπποι που έχουν αναλάβει να κινήσουν τα 219 κιλά του R και του XR προσφέρουν άμεσες επιταχύνσεις με τις ρεπρίζ να είναι το δυνατό τους σημείο. Η απόκριση του γκαζιού είναι αστραπιαία, ωστόσο η μεταφορά της ροπής στον πίσω τροχό γίνεται με ομαλό τρόπο που δεν τρομάζει. Στον ανοιχτό δρόμο δεν είχα κανένα παράπονο από την ποιότητα κύλισης, αφού μπορείς να γράψεις ακούραστα χιλιόμετρα χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς να φτάνουν σε χέρια και σώμα. Η απουσία ζελατίνας στο R θα δυσκολέψει τον αυχένα μετά τα 150, κάτι που συμβαίνει σε όλα τα γυμνά, ενώ το XR με τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων(εύκολη ρύθμιση με το ένα χέρι), προστατεύει επαρκώς τον αναβάτη. Στην πάνω θέση κρύβει τους ώμους και μαζί με τα πλαϊνά πλαστικά του φέρινγκ που καλύπτουν τον αέρα που φτάνει στα πόδια, μετατρέπεται σε εκδρομικό πολυεργαλείο.
Στο ορεινό τμήμα της Αλμερίας δεσπόζουν απολαυστικές στροφές με καλοστρωμένη άσφαλτο και το 900αρια ξεδιπλώνουν ταλέντο και μυστικά. Στο φιδίσιο κομμάτι μπορείς να κρατήσεις γρήγορους ρυθμούς χωρίς δράματα. R και XR είναι απόλυτα σταθερά στην είσοδο ενώ μπορείς να ανοίξεις νωρίς το γκάζι στο apex. Οι εναλλαγές κατεύθυνσης στα σφιχτά κομμάτια γίνονται χωρίς κόπο με την σωστή κατανομή βάρους να συνεισφέρει στην ομοιογένεια του συνόλου. Εκεί θα ανακαλύψεις πόσο καλή δουλειά έχει γίνει στο πακέτο πλαισίου-αναρτήσεων, το οποίο μπορεί να διαχειριστεί κυριολεκτικά τα πάντα ανεξαρτήτως συνθηκών και θα ακολουθήσει τις εντολές σου, σε όποιο ρυθμό αποφασίσεις να κινηθείς. Ο δικύλινδρος ουρλιάζει στις ψηλές και σε μεταφέρει γρήγορα ως την επόμενη στροφή. Αν το παρακάνεις οι τετραπίστονες την Brembo έχουν ισχυρό δάγκωμα και θα κατεβάσουν γρήγορα χιλιόμετρα. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι η αίσθηση που σου αφήνουν, αφού σε κάθε πάτημα του φρένου λαμβάνεις μια σπογγώδη αίσθηση που σε αναγκάζει να πιέσεις δυνατά τη μανέτα για να νιώσεις την ισχύ του συστήματος πέδησης. Τα ηλεκτρονικά σου δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμόσεις το στιλ οδήγησης σου σε διαφορετικές συνθήκες. Είναι διακριτικά και δεν παρεμβαίνουν άσκοπα αλλά κάθε στιγμή νιώθεις ότι σε περιβάλλει ένα μεγάλο δίχτυ ασφαλείας. Στην TFT οθόνη των 6,5 ιντσών απεικονίζονται πραγματικά τα πάντα. Πιο ψαρωτικό είναι το στιλ απεικόνισης που περιλαμβάνει κλισιόμετρο για τις μοίρες που στρίβεις και μετρητές επιβράδυνσης και ποσοστού χρήσης του traction, προερχόμενο από το S 1000 RR. Αποδίδω τα εύσημα στο connectivity της BMW για τον τρόπο που λειτουργεί αλλά και τις πληροφορίες που μπορείς να έχεις στο κινητό σου μέσω της εφαρμογής. Το καλύτερο της αγοράς αυτή τη στιγμή.Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr