Οδηγώντας

  Όπως προαναφέραμε, το όνομα Duke είναι συνώνυμο της οδηγικής διασκέδασης, οπότε οι απαιτήσεις σε αυτόν τον τομέα ήταν κάτι παραπάνω από υψηλές. Θέτοντας τον κινητήρα σε λειτουργία με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας και κάνοντας τα πρώτα μέτρα σε χαλαρούς ρυθμούς, παρατηρείς ότι η απόκριση και η δύναμη στις χαμηλές στροφές δεν είναι αυτή που περιμένεις  όταν έχεις 30 ίππους. Αυτό βέβαια αλλάζει άρδην όταν το στροφόμετρο φτάσει τις 5.500σ.α.λ όπου αρχίζει και η μεταμόρφωση. Αισθάνεσαι αμέσως τη διαφορά και το Duke επιταχύνει δυνατά, ζητώντας γρήγορα την επόμενη σχέση στο θετικό κιβώτιο ταχυτήτων μέσω του shift light. Κρατώντας τον κινητήρα στο φάσμα μεταξύ 5.500 – 8.500σ.α.λ μπορείς να κινείσαι απρόσμενα γρήγορα στην πόλη, εκμεταλλευόμενος φυσικά και το σωστό στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Το βάρος με τη σειρά του δεν αποτελεί εμπόδιο και το μοναδικό στοιχείο που ίσως δυσκολέψει στην πυκνή  κίνηση του αστικού  περιβάλλοντος  είναι το φάρδος του τιμονιού, το οποίο όμως κόβει αρκετά βοηθώντας στους επιτόπιους ελιγμούς.  

Παρά τα 250 κυβικά του δεν θα πει όχι στον αυτοκινητόδρομο, αφού μπορεί να κινείται άνετα με ταχύτητες κοντά στα 120 χλμ/ώρα, ενώ τους φυσιολογικούς κραδασμούς για μονοκύλινδρο θα τους αισθανθείς στα πόδια σου πάνω από τις 8.000 σ.α.λ. Αν επιμείνεις η τελική που θα δεις στο κοντέρ θα αγγίξει τα 150 χλμ/ώρα και θα σε ενοχλεί μόνο ο αέρας, αφού η μοτοσυκλέτα είναι απόλυτα σταθερή σε όλες τις ταχύτητες. Και πώς να μην είναι, αφού το πλαίσιο είναι ικανό να διαχειριστεί με άνεση ακόμα και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, όχι μόνο από τους 30 αλλά και από τους 44 ίππους του 390. Στο ίδιο επίπεδο κυμαίνονται και οι αναρτήσεις, ισορροπώντας ιδανικά ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ συμπεριφορά. Περνάς ατσαλάκωτος από τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, ενώ όταν θες να κινηθείς γρήγορα δεν έχεις να αντιμετωπίσεις ασάφεια και τάσεις πλεύσης, αλλά ένα άκαμπτο σύνολο που ανάλογα τις ορέξεις  μπορεί να οδηγηθεί ακόμα και με στυλ supermotard προσφέροντας όπως κάθε Duke, διασκέδαση στην καθημερινή σου ρουτίνα.

Έτσι οι σούζες και τα endo που είδαμε στο επίσημο βίντεο της KTM μπαίνουν στο καθημερινό πρόγραμμα, αν και στα τελευταία θα διαπιστώσεις ότι τα φρένα θα μπορούσαν να είναι καλύτερα, καθώς λείπει το αρχικό δάγκωμα και η δύναμη έρχεται απότομα. Φυσικά το ABS κάνει καλά τη δουλειά του και δεν αφήνει τέτοιου είδους παιχνίδια χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι ενοχλητικά παρεμβατικό, όμως  υπάρχει τρόπος  να απενεργοποιηθεί πατώντας ένα κρυφό κουμπί στο κάτω αριστερά μέρος της οθόνης.