Σε ένα πολύ σημαντικό μοντέλο, τα 4 χρόνια είναι… υπολογίσιμο διάστημα για αναμονή προς ανανέωση. Η Honda μας παρουσίασε το ολοκαίνουργιο CBR 1000 RR-R το 2019 ως μοντέλο 2020 και, όπως λένε πηγές από την Ιαπωνία, η ανανέωση είναι προ των πυλών και θα είναι αρκετά εκτεταμένη, με κύρια σημασία την αεροδυναμική και την διατήρηση της απόδοσης ισχύος, χωρίς να «κοπούν» άλογα ελέω προδιαγραφών ρύπων. Όμως, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, πρόκειται για την τελευταία Fireblade που θα λάβει υπόψιν της την ισορροπία ισχύος/ρύπων, αφήνοντας 2 ενδεχόμενα να εννοηθούν. Πρώτον, οποιοδήποτε CBR-Fireblade μετά την γενιά του 2024 θα έχει πλέον «κομμένη» ισχύ και δεύτερον, ότι η Honda θα σταματήσει το Fireblade τελείως, από τις μοτοσυκλέτες δρόμου, παράγοντας το ίσως σε εκδόσεις πίστας αποκλειστικά.
Δεν είναι κρυφό πλέον, ότι τα αεροδυναμικά στοιχεία είναι η πιο ισχυρή «μόδα» των τελευταίων ετών στην εμφάνιση των μοτοσυκλετών, αφού δεν επηρεάζουν μόνο τις sportbikes και τις street, αλλά και μοντέλα άλλων κατηγοριών. Είναι φυσικό να υποθέσουν οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι, που κάνουν το ρεπορτάζ, ότι το Fireblade του 2023 θα έχει επεμβάσεις στο αεροδυναμικό πακέτο. Αυτές, θα είναι τμήμα μόνο των αλλαγών στην εμφάνιση του μοντέλου και οι Ιάπωνες γραφίστες, έχουν δημιουργήσει μια δική τους εκδοχή, που βλέπετε στην εικόνα. Μπορεί το μοντέλο να ντεμπουτάρει στο σαλόνι του Τόκιο ή στην EICMA, στο τέλος του 2023, ως μοντέλο 2024; Θα μας δείξει ο χρόνος!