Στα πλαίσια της μεγάλης έκθεσης μοτοσυκλέτας του Μιλάνου, η Moto Guzzi άφησε να εννοηθεί, ότι ένα μοντέλο θα «επιστρέψει» στην γκάμα της. Στην ίδια φιλοσοφία με την πρώτη «αποκάλυψη» του Aprilia Tuareg 660 πριν 3 χρόνια, η Moto Guzzi έφτιαξε ένα ολόκληρο σταντ ως teaser για μια νέα μοτοσυκλέτα, τοποθετώντας 2 τροχούς σε ένα βάθρο που ανέγραφε τις λέξεις: Returning Soon.
Η Moto Guzzi έχει ήδη στο οπλοστάσιο της, έναν νέο κινητήρα στην κατηγορία των 1.000 κυβικών: Αυτόν που χρησιμοποιεί στο V100 Mandello, ο οποίος είναι μάλιστα σχεδιασμένος από το μηδέν και υγρόψυκτος. Σύμφωνα με τους κατασκόπους του εξωτερικού, ο νέος αυτός κινητήρα θα χρησιμοποιηθεί στο νέοStelvio, είτε αυτούσιος είτε με υπερκυβισμό. Έτσι, τελικά το νέο Stelvio θα τοποθετηθεί στην κατηγορία των Adventure, αποτελώντας την μεγαλύτερου κυβισμού επιλογή, μετά το V85 TT.
Ανθηση σημειώνουν τα «1000άρια» Adventure
Η εξέλιξη των Adventure μοτοσυκλετών τα τελευταία χρόνια δεν χρειάζεται καν… γράψιμο πλέον, αφού είναι ολοφάνερες τόσο η μεγάλη δημοφιλία της, όσο και η σταδιακή αναρρίχηση στα κυβικά. Ήδη στην αγορά υπάρχουν επιλογές όπως η Ducati DesertX, η KTM 890 Adventure/Husqvarna Norden 901, η Honda Africa Twin αλλά και η BMW F 850 GS. Το αναμενόμενο νέο Moto Guzzi Stelvio θα μπορούσε να μπει σε αυτή την κατηγορία και να διεκδικήσει, το μερίδιο του στην «πίτα» των πωλήσεων.