Αφού συνηθίσεις την ιδιαίτερη θέση οδήγησης και τον σχετικά απότομο συμπλέκτη, διαπιστώνεις την ομαλή-γραμμική λειτουργία του V2 κινητήρα που κάνει τη μοτοσυκλέτα ευκολοδήγητη ακόμα και στην πόλη, κρύβοντας την απουσία του traction control με τον καλύτερο τρόπο. Το δυνατό του σημείο είναι η μεσαία περιοχή των στροφών και αποδίδει ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι για να κινείσαι με γρήγορους ρυθμούς που ταιριάζουν με το όνομα του μοντέλου. Τίποτα περισσότερο αλλά και τίποτα λιγότερο. Η καθημερινή συμβίωση μαζί της σε καμία περίπτωση δεν γίνεται κουραστική και σε αυτό συμβάλλει κατά μεγάλο ποσοστό το υλικό της σέλας, που επιτρέπει πολύωρη παραμονή των μαλακών μορίων πάνω της. Στην αυξημένη κίνηση της πόλης, οι διαστάσεις και το βάρος της επιτρέπουν να ελιχθείς εύκολα μέχρι το όριο που θέτει το μικρό κόψιμο αλλά και το φάρδος του τιμονιού με τους ενσωματωμένους καθρέπτες που βρίσκονται στο ύψος των αυτοκινήτων (παρέχουν αρκετά καλή ορατότητα). Αφού λοιπόν τραβήξεις αρκετά βλέμματα στην πόλη λόγω της ρετρό εμφάνισης και κατευθυνθείς σε δρόμο με στροφές, έρχεται η στιγμή που βγαίνει ο Racer από μέσα σου, καθώς συναντάς τη γνώριμη συμπεριφορά του ονόματος Ducati. To στιβαρό πλαίσιο με γρήγορη γεωμετρία επιτρέπει αλλαγές πορείας χωρίς να παιδεύεσαι με τα κλιπ ον και σε συνδυασμό με την σταθερότητα σε κάθε είδους στροφή και τη σωστή πληροφόρηση για την πρόσφυση των Diablo Rosso II, σε αφήνει να διασκεδάζεις κινούμενος σε πραγματικούς Café Racer ρυθμούς. Και όταν χρειαστεί να φρενάρεις, το Café Racer μεταμορφώνεται σε superbike, αφού η δύναμη και η αίσθηση των Brembo υπερκαλύπτουν τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας κάνοντας το πιρούνι να δείχνει μαλακό, βυθίζοντάς το σε κάθε βίαιη επιβράδυνση. Στον αυτοκινητόδρομο δεν προβληματίζει ακόμα και κοντά στην τελική της (210 χλμ/ώρα στο κοντέρ), αλλά η ανύπαρκτη κάλυψη από τον αέρα δεν σε αφήνει να ευχαριστηθείς αυτές τις ταχύτητες και τα μακρινά ταξίδια. Ούτως η άλλως δεν είναι αυτός ο σκοπός της και δεν νομίζω να υπάρχουν αναβάτες που αγοράζουν Café Racer για τουρισμό.
Η παραπλησια τιμη με το ομοσταυλο του Ducati monster 821 απο που δικαιολογειται;