Το κόκκινο είναι το χρώμα που γενικά συμβολίζει το πάθος, την ένταση, την ενεργητικότητα και όχι μόνο. Πρόκειται για ένα από τα πρώτα χρώματα που βλέπει ο άνθρωπος και αυτό που προσελκύει περισσότερο την προσοχή από όλα. Όταν λοιπόν ο Calum Pryce-Tidd της deBolex Engineering, δέχθηκε μια πρόταση για custom μοτοσυκλέτα, αποφάσισε να το χρησιμοποιήσει στο έπακρο!
Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που ξεκίνησε την ζωή της ως μία Scrambler Ducati 803, ενώ η μετασκευή ανατέθηκε από έναν πελάτη που, απλά, ζήτησε από τον Pryce-Tidd μια «δημιουργία στην δική τους ταυτότητα». Έτσι λοιπόν, ο οίκος ασχολήθηκε με το να δημιουργήσει μια πραγματικά εντυπωσιακή, κόκκινη μοτοσυκλέτα racer, που κλέβει την παράσταση.
Σχεδόν τίποτα δεν έμεινε ίδιο, στην εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Το εμπρός fairing, τα δύο πλαϊνά πλαστικά, η ουρά και η σέλα είναι χειροποίητες κατασκευές, του deBolex. Στο ίδιο πνεύμα, χειροποίητο είναι και το νέο ρεζερβουάρ, ενώ όλα τα νέα τμήματα κατασκευάστηκαν από αλουμίνιο. Μάλιστα, τα δύο πλαϊνά φέρινγκ σχεδιάστηκαν ειδικά, ώστε να αφαιρούνται και να επανατοποθετούνται πολύ εύκολα, ενώ πρέπει να επιτρέπουν και την διέλευση αέρα προς τον αερόψυκτο κινητήρα του Scrambler. Όλα τα τμήματα φτιάχτηκαν in-house, από την ίδια την deBolex, με την χρήση αλουμινίου.
To υποπλαίσιο είναι νέο και κατασκευάστηκε ειδικά, για να φιλοξενήσει αυτή την ουρά. Ο Tidd τροποποίησε επίσης το πλαίσιο το ίδιο, τοποθετώντας τις απαραίτητες βάσεις για την στήριξη του fairing. Η οπτική συνταγή κλείνει με μία νέα εξάτμιση, από ανοξείδωτο ατσάλι, που τοποθετήθηκε δεξιά και ψηλά, στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας.
Σε μηχανικό επίπεδο, οι αναρτήσεις είναι νέες εμπρός και πίσω, η μοτοσυκλέτα εξοπλίστηκε με κορυφαία aftermarket αξεσουάρ από την Rizoma, την Renthal και άλλες μάρκες, ωστόσο οι deBolex αποφάσισαν να κρατήσουν το εργοστασιακό κοντέρ! To τελικό αποτέλεσμα είναι βέβαιο, ότι ενθουσιάζει τους φίλους της café racer σκηνής.