Ακόμα ένα κοινό σημείο με τα υπόλοιπα αδέρφια scrambler είναι το πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα (σήμα κατατεθέν της Ducati), όμως η γεωμετρία στην περίπτωση του Café Racer είναι διαφορετική, ώστε να ταιριάζει περισσότερο στον χαρακτήρα του μοντέλου. Έτσι, συναντάμε γωνία κάστερ 21,8 μοιρών και ίχνος 93,9 χιλ. έναντι 24 μοιρών και 112 χιλ. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ της KYB με αρκετά μεγάλη διαδρομή (150χιλ) και ένα αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας με παρόμοια διαδρομή και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, το οποίο εδράζεται στην αριστερή πλευρά του ψαλιδιού, χωρίς μοχλικό. Ένας τομέας που παραδοσιακά η Ducati δίνει μεγάλη βαρύτητα είναι αυτός των φρένων. Το Café Racer δεν θα μπορούσε να εξαιρείται και έτσι εφοδιάζεται μπροστά με monoblock τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo (M4-32), ακτινική τρόμπα της ίδιας εταιρίας και δίσκους 330χιλ ενώ πίσω διαθέτει δίσκο 245 χιλ και μονοπίστονη δαγκάνα. Φυσικά το ABS της Bosch δεν λείπει από τον βασικό εξοπλισμό, ώστε οι τροχοί με τα Pirelli Diablo Rosso II να μην μπλοκάρουν, ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Υπάρχει όμως η δυνατότητα απενεργοποίησης, ανάλογα τις ορέξεις του αναβάτη...
Η παραπλησια τιμη με το ομοσταυλο του Ducati monster 821 απο που δικαιολογειται;